Monday, September 12, 2011

推介﹣煎牛脷意粉@祖凡尼

星期日,慣性動作,出去影相

揀左去元朗雞公嶺影日落,出門口大太陽,搭車大大雨;去到又變番好天;

多得呢場雨,令到山上影相人數只有六個,安靜,感恩呀~

入正題,影完相番元朗,去左祖凡尼,食過幾次,覺得食物OK以上啦,但是service勁差,餐廳36年歷史,但掛燈掛哂塵就比較驚嚇囉


睇menu,見到有“公司焗意粉”,我最好奇架啦,梗係問個人waiter啦,咩野係公司呀?得出我最唔想要嘅答案:海鮮,我咀角應該都“喵”左出嚟,求其話:咁焗豬扒飯啦!朋友就嗌左煎牛脷意粉。。。

結果,焗豬扒飯正喎,豬扒入味唔在講,唔會好似大X幾咁一大家pat醬啦,個飯乾身仲有青椒,紅椒,洋蔥,蘑菇,西芹等大量蔬菜,好好味!

用塊豬扒換左朋友一件牛脷,好味到吖!面煎到少少香脆,入面又香又軟呀,推介~

價錢仲係$60(煎牛脷意粉),$68(焗豬扒飯)咋

加$25仲可以變餐,有埋餐湯同餐飲㖭~

17 意見:

卡臣 said...

間舖外觀唔錯
好英國風格呀

naruto said...

卡臣:
但人地係意大利菜喎,哈哈

邪留丸~ said...

大叔去到元朗咁遠呀...
@.@

Tee said...

我去過一次(2年前),未去食之前,呢間嘢嘅日頭外觀俾我感覺係"執咗笠".

新鮮人 said...

65蚊都話平?
你好有錢呀!

=____=!!

Bean'z Lam said...

其實祖凡尼同安娜真係差唔多級數
六十五蚊一份晚餐都幾合理架啦
起碼好食有保證嘛

間野就係我去開間salon隔離
得閒都要試下先

best actor said...

招牌上面寫pizzeria﹐佢地有無賣pizza架呢﹖

naruto said...

邪小姐:
個個星期去影相都遠架啦

Tee:
都真係幾似架

新鮮人:
香港而家D餐廳,呢個價算平啦,唔係茶餐廳喎

Bean'z Lam:
安娜乜嚟架?

best actor:
隔離枱係食緊pizza架,不過我唔知好唔好味喎

l.minor said...

雞公嶺?琴日去?係咪好正?有冇狗呀?(一連串問題....)呢個地方我都想去...

我是咸味人,唔知會唔會覺得好食呢?

naruto said...

l.minor:
雞公嶺。。。係琴日去,影日落係正,但上落山部份路係沙石,會跣;無狗有牛(一隻咁多);我影得唔多相,但呢個星期會寫埋佢

你點止係咸味人,仲係多油人㖭。。。好食架,試下啦:)

l.minor said...

會跣呀? d人講, 入黑一定要帶電筒tim

等你嘅相~

多油人? 哈哈

naruto said...

l.minor:
係呀,預番半個鐘有光落山好D,太黑危險呀

ayclui said...

見到呢兩碟o野本來會流口水, 但依家就無哂反應...腸胃炎仲未好番, 淨係可以食清淡o野咋...@@

naruto said...

ayclui:
陰公豬囉,中秋無好野食囉

Ebenezer said...

你在中秋都小心食滯呀!

naruto said...

Ebenezer:
多謝關心,收工已太晏,自己食,唔會滯

l.minor said...

中秋節快樂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...