Saturday, September 17, 2011

大雨過後@雞公嶺



星期日,出門口好天,去到元朗落大雨,等左一小時,終於停雨,搭603綠van,去到相中呢個牌都無個嘅路口(同司機講上雞公嶺路口有落),上山啦~


沿路景唔多,最大賣點係大片天,大片草坡


樹都無棵,喘哂氣


行左約40分鐘,有個平地,係影日落嘅VIP位置;我地決定再上,轉頭再番嚟


上到小黃屋,今日嘅終點,反而無乜特別,早知唔上啦,嘥力


黃屋上有馬騮石同烏龜石(我作嘅),有腳骨力就上嚟探下佢地啦


好大風,D雲走得好快呀


落番平地影日落

太陽對正魚塘,係咪影相靚位先?嚟張藍日落


咁靚嘅景,行得辛苦D都值得嚟呀


係咪?


無街燈,會跣腳,記得預半個鐘落山

點去雞公嶺:元朗(鳳翔路) 搭603,同司機講上雞公嶺啦

22 意見:

卡臣 said...

乜你同朋友行山行到「離行離勒」,好危險架

Ebenezer said...

最頂張相好有氣勢!

naruto said...

卡臣:
佢枝鏡好wide,其實唔算太遠架;我會小心架啦

Ebenezer:
果張用iPhone 360個app影,幾好用

phyllis said...

係啊係吹神"Taste the Atmosphere"封面果度? 好正啊!

supageti said...

唔係囉 ~~~

邪留丸~ said...

啲相好靚喎~
個綠VAN牌好鬼異喔...

black lab said...

我估唔到香港仲有田!唔知種咩架呢......
可惜後方都係有一排大廈喺度,幸好唔太覺眼。

naruto said...

Phyllis:
我唔知佢喺邊影,但似喎

阿粉:
唔係咩野呢?

邪小姐:
佢只係生銹

Black lab:
唔係魚塘咩?

Karvitz said...

早兩日先發現,原來你朋友掂過你,哈哈!(我係話影相)XD

naruto said...

卡威治:
唔明,代溝呀

舞了 said...

本來約咗同學今日去雞公嶺o架, 但牙痛唔去得. 呢個係我喺香港最鍾意既山之一, 係我細個對住發白日夢o既神仙境地.

ayclui said...

山卡啦咁遠...咪攪~
遲多兩三個星期又可以諗下攪D行山食飯團啦~

naruto said...

舞了:
神仙境地咁誇?

Ayclui:
講到就嚟冬天,好sad

l.minor said...

呢度真係得呀!d相好靚!

題外話Eason CD 個taste the atmosphere,唔係呢度,係大嶼山的二東山,我都諗緊幾時去,有興趣一齊

naruto said...

L.minor:
興趣一定有,會唔會好多人架?

你去話我知啦

舞了 said...

naruto, 呢個山好難行架, 拍得住蚺蛇尖, 點解你冇乜感想o既, 究竟有冇去到架?

我舊屋前面就對正雞公山, 由於距離較遠, 我眼中既雞公山一直係好深深邃既, 顏色係墨錄近乎藍, 佢既形態好飄渺, 妤多個夢都係呢度背景.

naruto said...

舞了:
唔算太難咋喎真係

舞了 said...

有60度起碼

naruto said...

部份有樓梯嘛,我有喘哂氣架

l.minor said...

頭先係街,寫唔得太多

原來寫錯咗, 係大東山先啱,以下有講下條路點去:
http://photoblog.hk/wordpress/611/%E3%80%94%E9%A6%99%E6%B8%AF%E3%80%95%E5%A4%A7%E6%9D%B1%E8%A7%80%E6%97%A5

人就應該有d,不過我估唔多掛,又要搭船,又要搭車,重要再行粒幾鐘,最少會filter咗一班人先

我計劃下先,又要夾天氣,又要夾星期六,日

另外,我之前聽人講,去雞公嶺影相,影到唔知時日,又無帶電筒,最後跌親個petpet同跌爛咗枝鏡,真係賠了夫人又折兵

naruto said...

真跣腳架,帶電筒都危呀,趁有光慢慢行落去啦

舞了 said...

我果晚直情想揾個戰壕, 甚至防空洞避一晚, 等第二朝天光先落山呀. 兩只腳抽筋, 仲要係由大腿開始抽, 喺60度既斜坡想揾定坐下舒緩下都唔得. 後來因為怕ii, 打消咗呢個念頭.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...