Monday, September 26, 2011

佐敦谷公園第二集﹣相簿

話無乜野影,但又可以寫多一篇相簿喎,睇下影到乜。。。

1/風車+大廈


2/賽車場


3/屙尿(啦!開始無野影搵野影啦)


4/烏蠅(以前係堆填區,有烏蠅有乜奇呢?)


5/太陽(影到我盲左)


6/雲邊


7/兩朵風雨蘭


8/三姊妹


9/三兄弟


10/好痛(無野影搵野影示範作)


11/日落小黃菊


我就最鍾意7號,你呢?

下回預告:佐敦谷公園第三集,勁呀~

點去佐敦谷公園:鑽石山地鐵站荷里活廣場下面巴士總站搭91M,順利消防局落,向上行

19 意見:

卡臣 said...

三號和五號我的心水

maymay said...

3,7,8,9

largeheadboy said...

8 號三姊妹~

naruto said...

多謝三位:)

l.minor said...

7啦,跟你~

Ebenezer said...

大家玩緊鋤D?

Karvitz said...

竟然無人揀 10....
我揀!哈

naruto said...

l.minor:
我大你8

Ebenezer:
PASS

Karvitz:
真係多謝哂喎

supageti said...

10 definitely !!!

新鮮人 said...

三兄弟好,少見。

TY said...

投3號仔一票!

naruto said...

阿粉:
正啩

新鮮人:
一齊黃哂,好特別

TY:
鍾意屙尿,good

ayclui said...

3 號最最靚~
改個好d嘅名 - 叫上善若水啦

naruto said...

ayclui:
請問呢隻藥水醫乜架?便秘?

L L said...

wow, beautiful!!!

naruto said...

laulong:
多謝

邪留丸~ said...

10
唔該~ :)

phyllis said...

我揀三姊妹

unknown said...

可以搵我WO,我住附近~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...