Friday, September 30, 2011

怪人怪事系列之雞公嶺離奇事件簿

今日帶大家去元朗嘅雞公嶺,上山條路又高又斜


呢D路段有梯級


呢段係跣腳嘅沙石


有D呢,路唔似路,手腳並用先行得過


行左40分鐘,呢度路都無埋,但係離奇事件就喺呢個山腰發生啦))))))))))


點解唔棟埋禁止泊車呀,唔好亂過馬路呀,禁止轉左轉右呀,掛埋成功爭取海報吖笨

19 意見:

卡臣 said...

我俾十個趣(滿分)

S said...

哈哈,真係好離奇喎!

邪留丸~ said...

爆趣呀~
唔該~ :)

l.minor said...

呢個我識答,因為呢樹好多人抯電單車上去同玩爬山單車,十個堅~

新鮮人 said...

我都在某些山頭見過附近的居民在山上騎車!

largeheadboy said...

有啲好無公德嘅人會喺啲講到明唔可以踩單車狹窄嘅山路踩單車架,我之前都喺大嶼山遇到~

Ebenezer said...

果度揸私家車係可以架!

naruto said...

卡臣:
好野)))

SKII:
其實離譜多D

邪留丸~:
唔好客氣

l.minor:
電單車喎,單車我都明,但超辛苦囉

如果係咁,個牌係咪用字寫明唔準玩爬山單車好過啦,同埋應該戙喺山腳入口,唔係山頂囉,下哇~不過我地個政府做野係咁架啦

大頭:
呢段路如果真係踩單車,已經係越野單車,甚至越礦飛車級數囉

Ebenezer:
佢個牌無寫唔比,應該上得,試下吖

ayclui said...

爆趣呀~
唔該~ :) x 2
我話個牌係之前打風吹上去嘅~

naruto said...

ayclui:
你可以去TVB做編劇

30 Something said...

我都俾爆趣

一路睇,真係覺得有把叮噹聲讀緊你篇blog

TY said...

我都估係因為有人玩越野電單車/單車, 所以有個咁既牌! 不過楝個牌都無用, 要玩既咪始終都會上去玩! 係咪先?!

naruto said...

30 Something:
你試下用金鋼聲仲好玩呀

TY:
咪係,除非你搵個差佬上去抄佢牌啫

supageti said...

經過大口環怪叔叔事件,我覺得個牌可能係你插落去嫁囉 ~~~ 呵呵 ~~~

naruto said...

阿粉:我唔會咁蠢搬上去囉,要攪photoshop都攪到啦

舞了 said...

naruto 仲話上過雞公嶺喎, 你冇見到果度成60度坡都輾咗10幾條電單車痕咩? 佢地係玩命架!

l.minor said...

果度據稱係郊野公園範圍,但係咩野設施都無,好荒蕪~又無人理

我知道有d友仔,真係會抯電單車上去,但當然唔係好大架果d(爬雞車),重要夜媽媽無燈去,夠激喎,d腦都唔知生係邊度架!

naruto said...

舞了:
我真係見唔到喎,一來可能去之前落大雨,二來草咁長遮左啩

l.minor:
哇!如果有雙情侶上去XX(XX係睇星),遇著架車衝落嚟,咪死得

舞了 said...

喺新田入麒麟村有條柏油路, 可以直達上山咁濟, 已經好耐世紀架喇, 我細細個已經行過, 果度上山都好方便架, 前幾年果度都有個好似無牌既越野車場架. 但係面向牛潭尾既山坡就冇人賽車既.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...