Thursday, September 15, 2011

惡貓

北角有間賣二手書嘅森記書店,位置在商場地庫,非常出名,出名在非常多貓;之前去過,好多貓但話哂係舖頭,唔方便影相。。。


今日途經商場,見有隻貓企喺度,攞機諗住影相,但一踎低,佢就走過嚟掃你腳,太埋,影唔到相喎~


放個袋落地,佢即刻玩袋喎,同阿妹一樣,原來我呢個係貓見貓愛嘅袋嚟架;終於影到正面,幾靚仔吖!
影相唔覺,番嚟揀相先見到,佢上面點解有個電話號碼嘅?


再睇下佢個頸牌。。。惡貓;睇雜誌得知﹣”書店老闆為性格欠友善的貓咪加上「惡貓」吊牌,提醒客人小心“,但佢一見我就走埋嚟,摸佢就瞓喺你鞋任掃喎,咁都叫惡貓?


咁要地鐵職員搬BB車搬完仲要投訴人果個係咪要幫佢掛個“惡媽”牌呢?

13 意見:

卡臣 said...

惡媽認真離譜
乜都投訴
難得站長好脾氣

largeheadboy said...

可能你身上面有貓味呀
所以同你 friend 囉~

星若 said...

題外話, 阿妹係咪又上左 Milk 呀?

naruto said...

卡臣:
我噚晚食飯都遇到一個,成餐飯係咁哦對仔女,好煩兼好醜

大頭:
我估係個袋有貓糧味呀

星若:
哎喲,比人發覺㖭,我都未話比阿妹老豆聽

l.minor said...

惡貓隻眼畫咗眼線喎!

惡媽呢d人應該要拎去填海啦!不過我對於生果報嘅野,只信4成

Ebenezer said...

哈哈,好似好多人著住件寫住「壞人」嘅T恤咁^^

naruto said...

L.minor:
生果報呢單只係轉述,信得過;

反而條片拍得咁詳盡,會唔會係玩野就唔知。。。可能係港媽想投地鐵最佳員工去試探

Ebenezer:
咁唐x年咪要著件傻仔,呵呵

ayclui said...

一隻寂寞嘅惡貓...

TY said...

咁你下次要搵隻再惡D既貓試下你既親和力喎!!

meow said...

犀利,見你到,惡貓變乖貓。

naruto said...

ayclui;
舖頭大把貓,佢走上嚟八卦咋嘛

TY:
哇!不如搵隻老虎啦,好冇?

meow:
佢識貨呀

Willy Li said...

牠前兩天因急病離世了,rip

naruto said...

to willy:
多謝通知:( RIP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...