Friday, September 23, 2011

發現﹣香港神級秘境(新清水灣道高架天橋)

上星期六,揀左去佐敦谷公園影相,覺得無乜野影之際,見隔離有座小山,有路上又唔係太高,諗住上去影下日落啦;行錯路,結果。。。


行左上天橋,好大風,行到中間,望出去,眼發光呀,好靚好靚好靚好靚好靚好靚呀~好鍾意左面個cityline呀,香港我未見過囉,右邊仲見到獅子山,加埋向西,暈呀~


除左比眼前美景迷暈外,暈,仲有一個原因。。。好高呀!雖然我無畏高,但都真係腳有D軟,因為除左高,當有大型貨車行過你後面,條橋係搖到八彩,搖到有離心力架

(條路係咪好靚呢?係咪好高先?)


加埋D車行得快,D沙石打落隻腳度,係㓤㓤痛架;你想專心影相?咁要睇下你有幾大膽先:)

(咁睇好似平地無乜野囉,係咪?)


下面望上去又如何呢?從網上搵到嘅料,佢係香港最高嘅天橋呀


上網搵料無乜影相人講,講親都係跳橋自殺,點解呢?

極力推介大家去影呀~

點去新清水灣道高架天橋:鑽石山地鐵站荷里活廣場下面巴士總站搭91M,順利消防局落,行去佐敦谷公園正門,向右行上橋

18 意見:

supageti said...

天橋可以行上去嫁咩?

supageti said...

啲司機都可能以為你想跳橋 ~~~ 呵呵 ~~~

L L said...

嗯,好靚,哩個方向嘅日落景我都影過,好懷念!

邪留丸~ said...

有冇人依為你睇唔開呀???
捉住你唔放~~

XD

naruto said...

阿粉:第四張相影埋你睇啦,有行人路架

啲司機都可能以為你想跳橋。。。睇下咩野司機啦,比人扣分果D就可能會囉,呵呵呵~

laulong:
呢個方向?可以喺邊度影呀?

邪小姐:
唔放?屁呀?

TY said...

又睇唔出佢比人行喎... 仲以為係高速公路添..

supageti said...

果條係路肩唔係行人路喎 ~~~

naruto said...

TY:
又真係高速喎,但比行囉

阿粉:
我沿住行人路行上去架,無話唔比行架

naruto said...

阿粉:
加多句,好多人跑步架

卡臣 said...

靚到無話可說

largeheadboy said...

咁有冇驚影影下啲失魂司機一野咁片過嚟呀?

Ebenezer said...

得閒去果度天橋坐吓,思考吓人生問題囉,嘻嘻^^

naruto said...

卡臣:
:)

大頭:
一條大直路都剷上嚟都真係無野講啦

Ebenezer:
你想我諗唔開跳落去呀

Priscilla said...

我覺得,住響果幾幢樓D公務員,簡直爽爆!!!

l.minor said...

我之前試過夏天好天日子再加黃昏坐車經過,靚到爆炸,又見到獅子山,又有magic睇

條路係行人路(不過d車真係好快),再跟住上去轉左可以行上飛鵝山

l.minor said...

另外條路有時會好大風,我試過抯電單車經過,又遇到打大風,最後只能夠開住40行

naruto said...

Priscilla:
向西,有日落,但香港人買樓鍾意向東南架

l.minor:
果日都好大風,D雲變得好快,好好影

ayclui said...

住響果幾幢樓D公務員,簡直爽爆!!!x 2
嘻嘻, 我屋企都係向東南~^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...