Tuesday, September 20, 2011

過期中秋趣事

一班舊同事共聚,飯局中某女同事(B)超多烏龍野,當年做佢下屬嘅男友人(S)爆左一單關於佢嘅恐佈舊聞。。。

S:當時12月,大家OT到好夜,好肚餓,B突然攞住盒月餅出嚟,叫大家一齊食;大佬,12月喎,仲有食剩月餅,點敢食呀

我:都發哂毛啦,D毛由白色變番啡色你唔覺咋,下哇!

B:無喎,我仲食比佢睇,無事呀

另一女同事諗住幫口:雪住都OK嘅

B:無雪喎,我喺櫃桶拎出嚟咋喎

全場O咀

14 意見:

新鮮人 said...

食完咪痾"肥肥"囉,
無事嘅,
唔死得人!

naruto said...

新鮮人:
痾"肥肥。。。好好聽呀:)

新鮮人 said...

naruto,
好聽但唔好玩喎,
你仲有無月餅剩呀?
有嘅留返等半年啦!
哈哈哈~~~

naruto said...

新鮮人:
放喺枱面,每日影一張相,睇佢變化

largeheadboy said...

提醒我仲有三個月餅未清添~

卡臣 said...

Jackass 都唔敢試呀

naruto said...

大頭:
你慢慢啃

卡臣:
鬥贏鬼佬,勁~

ayclui said...

証明d 月餅落咗幾多防腐劑...都係食朋友整果d 好~^^

l.minor said...

可能d月餅唔係果年中秋潻呀~

Ebenezer said...

食時食,食完記住提阿女同事幫手打999

新鮮人 said...

你真係有硏究精神嘞,
唔做科學家真係浪費!

Unknown said...

我都O嘴了…

Sun Sun said...

無雪喎,我喺櫃桶拎出嚟咋喎 => 但係個月餅係冰皮囉.

naruto said...

ayclui:
我覺得好肥仔呀

l.minor:
床底寶箱系列?

Ebenezer:
我都廢事理佢呀真係

新鮮人:
多謝,好耐無人讚我啦

Quincy:
伸埋脷,變Q咀

SunSun:
爛呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...