Thursday, November 27, 2008

床底寶箱之史前功課

係呀!床底仲有料呀!
今次講嘅係我幾十年前讀設計時嘅功課。。。

讀設計時第一次接觸影相同哂相,即時愛上,再加上當時MISS竉幸,分數超哂班,終於寸到唔做Final Project,因為夠哂分畢業啦!

呢幾張當時高分之作,技巧係微粒爆裂,影完黑白菲林,沖片時先用藥水,develop完成後加熱水再用冷水令菲林爆裂,熱水過久菲林會巢,唔熱又唔裂喎!我呢!第一take已經成功!一唔成功,影嘅野就無哂架啦!


呢張喺香港大學影,爆裂之餘用埋Sepia相紙做啡色懷舊效果


中環佐治五世公園,相同效果


中環嘅天橋,玩陰陽模圖,配返黑白相紙,又掂


呢個功課得分98,破盡紀錄,成績輝煌

可能悶親你地,有興趣再寫,BYE

17 意見:

Leo said...

勁爗!

Anonymous said...

大叔好叻啊啊啊啊~~~
爭2分滿分...可能因為無搵欣宜做model...一定係!!!

naruto said...

Leo:
爆到死

超模欣宜:
搵你影,成塊面龜裂嘅效果,好唔好?

Ogake said...

係啦~ 如果個model都靚的話.....你影人靚唔靚架?

naruto said...

ogake:
都得嘅!
而家學番打燈,滿師同你影

Anonymous said...

好似好好玩...
我都好想學呀~
大叔~
教我~教我~

Anonymous said...

好呀好呀...成塊面龜裂應該會靚仔過而家...咁幾時?...好緊張啊!

naruto said...

邪留丸~:
我無"架撐"喎!點教呀!

欣宜:
而家想做呢個效果緊係入電腦做啦,快靚正

Anonymous said...

係喎...
你啲"架撐"十年前先有...
=3=

casper said...

首先, 大叔d相係好靚, 我都好欣賞, 真心嘅!!
第二, 欣宜係唔係好冧大叔? 個個msg都好似瘋狂fans咁? 句句愛你爰到殺死你咁, 好驚!! 收歛d啦...

naruto said...

casper:
你肯讚我呀?多謝喎!
呵呵!有fans喎!

largeheadboy said...

強呀!你都係食硬呢行飯~

Leo said...

勁爗呀個題目!

naruto said...

largeheadboy:
但係我而家唔係揸機搵食架喎

Leo:
勁爆我就寫續集啦

Ellen老師 said...

第1幅~~~似莫奈的點彩畫!

naruto said...

Ellen老師:
果然係老師,似莫奈?咁比面呀!

卡臣 said...

果然勁!
抵你做design賺錢

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...