Friday, November 21, 2008

攪乜鬼XX雜作

距離同朋友食飯時間仲有40分鐘,無無聊聊,行行吓,買咗個電話


Nokia N79 $3400, 舊機trade番$710

本來想買E66,但售貨員遊說我買呢部,話有500萬像兼送4G咭。。。售貨員男的,個子不高,廿歲上下,一頭乾淨短髮,架着銀絲眼鏡;好,就聽你講


夜景有很多雜訊


閃燈效果不俗


室內唔用燈都OK


唔夠光會易手震

(全部相片以N79拍攝)


買完機,豁然開朗了。


番屋企,扮某人扮伽利略

呢篇夠長喇啩!

14 意見:

Anonymous said...

大叔好靚仔啊!!

casper said...

你好賤啊...
不過我真係好鍾意你最後個兩張, 好有feel, 雖然cover version, 不過有好唔同嘅感覺!!

真係第一次咁讚你, I loving it!!

Anonymous said...

嘩!部機好正呀! D相又靚! 個SALES冇介紹錯! 大叔都好似個日本仔明星呀!
(今期係咪要玩激讚?)

casper said...

嘩...大叔超掂, 仲正, 好型, 勁得!!
朱朱, 我激讚多過你!!

Anonymous said...

哈哈~
乜大叔隻手咁震架~

naruto said...

迷戀你的欣宜:
咪玩我啦!

casper:
讚人又鬧人賤,人格分裂

朱朋:
請問係邊個日本仔明星?你唔好話係竹中直人吖吓

casper:
諗咗兩個鐘,終於講心底話喇

邪留丸~:
厠所嗰D你LIU震

supageti said...

無無聊聊就買手機,叻過我 ~~

黑柴 said...

伽利略好似呀,原來你先係視帝!

naruto said...

supageti:
學你咋喎!

黑柴:
似原著定似我扮嗰個?

Ogake said...

遮一遮~ 即刻省鏡好多~
你扮邊個某人先~
咦~ 你後面加左D字~ 同意粉屋咁類同既?

naruto said...

ogake:
左抄抄右抄抄咁囉

Leo said...

售貨員男的,個子不高,廿歲上下,一頭乾淨短髮,架着銀絲眼鏡;好,就聽你講


中咗美人計?哈哈!

naruto said...

Leo:
呢段野喺某人個blog抄番嚟架,搵嚟睇下啦

卡臣 said...

廁文化呀呢一篇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...