Wednesday, November 12, 2008

放假買D乜

本來想去買件見得下人嘅Jacket,點知失手,最後買嚟一堆實用野
白花膏,百佳賣$8.X,萬寧賣75折到貴過佢,唔中計
呢牌要見人,用咗呢隻眼藥水即去紅筋,個樣精神好多
SUCCESS育毛洗頭水,幾好用,有無育毛就唔知
喉糖,秋天必備
塊面乾爭爭,買枝loreal用下先,用完變吳X祖




14 意見:

Anonymous said...

用咗loreal大叔要擺番吳x祖個甫士
登張相上嚟比較下!

Ogake said...

影張滴住水既sexy D渦~

maymay said...

眼藥水唔好亂搽呀,有"類固神"嗰d唔可以長期用架!

Anonymous said...

以上物品於市道唔好時, 我係唔會入貨!

Leo said...

我都有枝白花膏跟身架,又係响PK買,好似要過十蚊雞架喎!

Anonymous said...

好似聽日有人牛一喎? 要唔要送支紫花油比你旁身!

Anonymous said...

原來聽日台慶呀~~
祝親愛的大叔: 年年有聽日 歲歲有金執
click

Anonymous said...

乜?大叔你生日咩?

naruto said...

欣宜:
趕客咩
原來可以放條LINK喺度,THANK YOU哂
不過想聽你唱多D喎!

OGAKE:
滴口水得唔得?

maymay:
知架啦!多謝!不過呢牌D天氣攪到鼻敏感嚴重咗,惹埋隻眼,唔滴唔見得人,過咗D討厭天氣會唔用

朱朋:
我呢堆已經好實用架啦喎!

送乜都要,快

邪留丸~:
係呀!王子,我同木村同一日生日架

largeheadboy said...

嘩,買咁多呢啲嘢嘅~
不過呢幾日真係好乾呀

naruto said...

largeheadboy:
個鼻爛咗,對腳龜裂埋,嗚!

naruto said...

leo:
漏咗你㖭!PK今期買平好多,不過鬼有咁多時間去格價咩

Anonymous said...

木村?邊個嚟架?
我淨係識"伽俐略"啫喎~
嘻嘻~

casper said...

what?? 吳x祖??
咁你真係要多d啦...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...