Tuesday, November 11, 2008

放假做D乜

上星期連放三日,做咗乜呢。。。

星期五,主力執天水圍間屋,執下又瞓下,結果。。。我諗要請多日假

星期六,去咗加州X唱LUNCH K,兩個人$110唱足兩粒半,又多新歌,抵!
跟住入咗新城市食下午茶;未家道中落前成日去銅鑼灣Habitu食Bunch,見到沙田開咗間旗下店,試佢一野


外表靚,味道真係一般喎!



行咗無耐,又到晚飯喇,好突破,去美心。。。


星期日,睇爆粗band友,幾好笑,夠聊我鍾意


夜晚轉涼,即刻“LIE"野,個鼻係咁流鼻水,流到尿都無得疴,無mood,返工都做唔到野,HEA足一個下晝

8 意見:

Anonymous said...

"L"做得好好呀!
有事記得按平安鐘喇!

supageti said...

你既惡夢就開始 lu ~~ 呵呵 ~~

casper said...

新歌你識唱咩? 呵呵...
著多件衫, 唔好冷親啊!!

maymay said...

快d睇醫生啦~
最近老公食過"幸屋"唔眼瞓嗰隻傷風素,又得喎~

Anonymous said...

就嚟賀台慶,大叔要保重呀!!

naruto said...

朱朋:
我想用煙頭掟你

supageti:
咒我呀?

casper:
我唔唱舊歌架

maymay:
幸屋太溫和,我無效,我食必你送

無記首席花旦欣宜:
你係無記首席花旦,我都做天王級歌手啦!
台慶你表演咩呀?伸脷同扮choke樣呀?

Anonymous said...

你係谷底天王!

卡臣 said...

爆粗band友--我鐘意呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...