Friday, November 7, 2008

鬆一口氣

一早上FOODCOUT整個大早餐,跟住開每星期例會,等放榜。。。


捱咗幾個月,終於做完會展,總經理讀出今次嘅成績,結果係近兩年之冠,同事間嘅合作精神又返哂嚟,老闆笑哂;
喺咁嘅環境下做到咁嘅成績,我都由個心笑出嚟!

連踩十幾日,聽日終於放假,仲連續三日㖭!

15 意見:

Anonymous said...

有花紅分啊~

supageti said...

恭喜 ~~

我都想三連休,不過多野做到痴線。

Anonymous said...

好嘢~
大叔請食飯~

casper said...

辛苦晒...
奸吧爹!!

Anonymous said...

咁要玩得盡慶D喇!

Ogake said...

你就好啦~ 連放三day, 玩得開心D啦~
傳聞你俾人讚渦~ 恭喜你呀~!

maymay said...

咁即係有冇人工加唧?

naruto said...

欣宜:
積弱咁耐,邊有咁快吖

supageti:
我都仲有好多;
我喺公司嘅口頭禪﹣呢份JOB會做,排住隊

邪留丸~:
又無得分,點請食飯。。。我仲用緊爛電話,窮鬼呀!

casper:
我都恭喜你,今次一個字都無錯

朱朋:
賀台慶

OGAKE:
唔係傳聞,係事實

maymay:
無啦!邊有咁快

Anonymous said...

大叔扮窮~ > <

supageti said...

我喺公司嘅口頭禪:見步行步,煮到黎就食 ~~

Anonymous said...

放假咁好天氣都留O係屋企, 好浪費呀!

naruto said...

邪留丸~:
講你又唔信,搵朝唔得妟呀!

supageti said:
見步行步太消極

朱朋:
今日主要任務你執屋

largeheadboy said...

終於都可以休息下喎~
份早餐好大份啊!

Leo said...

哈,晒命!响新界有別墅都嗌窮?駛唔駛我地夾份請你食飯呀?

卡臣 said...

好嘢! 俾個叻字你

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...