Tuesday, November 4, 2008

ROADSHOW

時間:平日上午八點幾?
地點:巴士上層
人物:UNCLE一個
問題:佢拎住個夾做乜?點解會“的的"聲?

比五秒你諗,答案喺下面























夾鬚。
唔痛架咩?

10 意見:

Ogake said...

睇個位,佢坐正係你隔離~
無法啦~ 你程車咁長途~ 唔夾有咩好做?

Anonymous said...

夾鬚我唔怕,最怕d師奶剪指甲彈到四圍都係

ps 大叔唔好轉形象啦,好多卜都好正經,得呢度可以廢噏下咋,呵呵

supageti said...

果日我o係 MTR 略為擠迫既車廂裡,企我隔離個靚姊忽然攞樽雪花膏出黎,搽到成塊面白o徙o徙,搞我地即時眼凸凸,以為 halloween 仲未過,連我咁有定力既都忍唔全笑左出黎 ~

casper said...

係車冇野做就偷下, 又玩偷拍?!!

我試過見有人用兩個一蚊銀夾鬚, 我估我見果個方法比你個大叔難control!

爛 铜 said...

要行政立法此事,政府仲要拍片教育正確巴士夾鬚法,期望2046能夠3 讀通過!

maymay said...

又黎核突野!
响巴士上用銀仔夾鬚,同化晒全裝真係見唔少!
咁近距離影人,因住俾巴士阿叔揼~~

naruto said...

ogake:
係囉!程車咁長,唔影佢有乜好做

粉絲欣宜:
我其實覺得我好正經

supageti:
雪花膏就小事啦,龜苓膏就勁啦

casper:
“係車冇野做就偷下“。。。想講乜呀?

broken_black:
你快去做

maymay:
呢篇唔算核突呀?標準駛唔駛SET到咁高呀?
我喺隔離架車用長鏡影架

largeheadboy said...

我仲以為係剪指甲呢啲小兒科嘢添!

naruto said...

largeheadboy:
拎個夾夾手指就得,點剪指甲

卡臣 said...

好耐無見過呢啲麻甩嘢

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...