Monday, November 24, 2008

擦餐勁

上星期四,朋友要離婚,相約食飯傾傾計;
去咗世貿嘅桐燒請佢食和牛燒,捧住個肚走。

1.桐燒喺13樓,環境唔錯
2.伴碟係螺同豆,我食剩哂D螺
3.蔬菜併盆$98
4.肉類大併盆$498
5.滿$300送和牛一碟,呢碟正到有幸福滿瀉嘅感覺


星期五,去咗跑馬地山光道馬會food plaza,呢舊圓形物體喺日本見過,喺香港就第一次見,點咗食物厨師會比一個你,食物做好時佢會打哂尿震咁通知你出去攞你order咗嘅食物,我點咗漢堡飽,好食到不得了,甜品點咗舊movenpick士多啤梨雪糕,好滿足

15 意見:

Anonymous said...

蔬菜拼盆係$9.8 定$98? 日元貴成咁???

naruto said...

朱生:
$98呀!貴就貴D,但件件正架!

Anonymous said...

去跑馬地開飯可以嗌埋我啦  正

Anonymous said...

我又要離婚...大叔快d請我食和牛燒啦...呵呵呵

Anonymous said...

咁~我都又離婚
大叔請埋我食和牛燒啦~
哈哈~

Anonymous said...

又打錯字tim...
應該係"我都要離婚"
至啱...

supageti said...

我唔離婚都有和牛食個呵 ~~~ 嘻 ~~~

Ogake said...

未結既無得離~ 但可唔可以都有得食呀?

casper said...

咁我未結我都離咗先, 不過我唔食牛, 食其他得唔得?

Anonymous said...

金融海嘯真厲害, 除左大叔振興經濟外, 個個都等人請食飯...

naruto said...

to all:
醒少少,呢篇blog嘅重點係和牛,唔係離婚同請食飯

karvitz:
你唔係香港仔嚟架咩?幾時變咗跑馬仔

欣宜/邪留丸~:
你兩個離婚呀!

supageti :
乜連你都陪佢地癲架

ogake:
食得咩?要keep喎!會反彈架喎!曲線反彈仲肥過之前喎!

casper:
你駛鬼我請咩!

朱朋:
係啦!驚驚呀!驚到SPEED呀

Leo said...

你咁有食神,鬼唔妒忌咩?反應咁熱烈咪請一次客囉,預埋我吖唔該!

Anonymous said...

跑馬仔平日食飯,絕對可以搵我啦!
絕對會奉陪 :P

naruto said...

Leo:
慳埋慳埋食一餐咋,豹哥

karvitz:
點搵你?

Anonymous said...

send 隻衣貓傾下喇!:P
karvitz@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...