Saturday, November 15, 2008

Lucky Money

生日嗰日去買六合彩,竟然中咗三個半字,因為買嘅係七個字複式,投注站比張飛換錢時,個顯示屏彈出數字500,我開心到問個姐姐,有$500呀?錢到手時喺投注站跳咗幾野開心舞!

12 意見:

largeheadboy said...

嘩,正呀!
我最叻都係得廿蚊咋~

男人老狗 said...

好嘢,大叔請食飯!

supageti said...

一定要賀賀佢喇咁 ~~~

Anonymous said...

大叔請食飯?又去~

Anonymous said...

為免大叔又玩食字, 要大叔請食餸穩陳D!

Ogake said...

生日中六合彩,超lucky呀~ 你來年一定超順利呀~

Anonymous said...

哎唷...
我應該係想話"我又去"
但...食咗個"我"字添~
:p

Anonymous said...

邪留丸:好餓咩?食自己?

casper said...

我想睇大叔跳開心舞多d...

Anonymous said...

幾喇~
下次想食"豬"朋囉~
嘻嘻~

maymay said...

發達咯,今日梗係攞左d彩金去威啦~

naruto said...

largeheadboy:
呢個都係我最佳成績

男人老狗:
發夢啦你

supageti:
$500賀得D乜呢?

邪留丸~:
發夢啦你X2

朱朋:
發夢啦你X3

OGAKE:
係就好啦!

casper:
下次放條YOUTUBE你睇

maymay:
未威呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...