Thursday, November 13, 2008

東主有喜


休息一天

17 意見:

男人老狗 said...

大叔,生日快樂呀,個石膏蛋糕幾真喎!

Leo said...

成個老襯,從此被困?恭喜晒!

Anonymous said...

有喜?要馱十個月then放前四後六喎,休息一天咁少?

Anonymous said...

生日快樂呀!今日唔窒你, 當送左禮喇!

supageti said...

有咩喜都好啦,恭喜 ~ 恭喜 ~~

F4 said...

is it your bday?
happy bday.
cheers.

Anonymous said...

生日快樂呀~大叔
不過你個蛋糕有啲...
疑似"結婚蛋糕"(迷你版)喎~
哈哈~

naruto said...

男人老狗:
真野嚟架,落咗肚啦

Leo:
個蛋糕誤導咗,不過都多謝啦

black lab:
抖一日跟住分分鐘做突兩日

朱朋:
多謝哂呀真係

supageti:
謝啦

F4:
係呀!又老一年啦

邪留丸~ :
嗰個真係迷你結婚蛋糕,同事借花敬佛啫

Ogake said...

不如同你搞個生日派對~~麥叔叔岩唔岩??
近來咁多人生日~ 原來你同黑柴爭幾日架咋~ 年就可能爭十年~~
祝生日快樂,身體健康~

maymay said...

恭喜,恭喜你有喜!
happy birthday~~~~

casper said...

happy birthday, 我地嘅距離又多咗!

largeheadboy said...

happy birthday 呀!大個仔喇!^t^

黑柴 said...

生日快樂啦!
靈感湧哂嚟!
設計冇問題!

naruto said...

OGAKE:
有無十年呀!麥記,正

maymay:
多謝哂

casper:
都唔知咩野數嚟架,不過無錯字

largeheadboy:
大過仔?我諗我大過你喎!

黑柴:
yeah!呢牌靈感掂呀!祝番你DAY DAY開心無煩惱

CH Mak said...

How did you celebrate the happy occasion?

Happy belated bday!

largeheadboy said...

我覺得我大過你喎!仲要好多添!

naruto said...

CH Mak:
執屋,一個人飲茶

largeheadboy:
我睇住無記大架喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...