Wednesday, November 26, 2008

塞鼻公園

踏入十一月,一入冷氣地方例如公司呀,餐廳呀,個鼻就塞到講野都辛苦;朋友約去我樓下個公園,戶外地方無冷氣,好呀!

一行數人大部份都係第一次嚟,等我做吓導遊啦!原來第一次嚟真係唔同D,見乜都有新鮮感,我就超得閒,唯有影D無無聊聊嘅相啦過日晨啦!

草地,一跪落去,原來濕嘅!



隊架相機仔落個望遠鏡到影雀,結果只係影到個水池


蓮花,嚟十幾次開得最靚係今次


蓮花加夕陽,靚


係水又係天,咪就係天池囉!


第一次近距離影蝴蝶,原來好難影


牆上面嘅樹枝,感覺蒼涼


途中巧遇ogaXX露械演出


個冷氣槽咩事咁唔開心

今日第一次喺公司寫blog,因為個鼻塞到唔想做,出去曬太陽都唔掂,決定罷咗兩粒鐘工

10 意見:

Anonymous said...

我想去塞鼻公園好耐...
另外我想問院長大叔,我幾時可以出院呢?醫生話我好得八八九九啦...

supageti said...

依家依樹仲有無咁擠迫呢?

Anonymous said...

ogaxx 瘦到成隻馬騮咁, 仲減肥呀?

Leo said...

ogaXX好得意呀!

naruto said...

院友欣宜:
你想離開呀?間院會好冷清呀

supageti:
依樹係邊樹,如果係我個blog。。。冷清
塞鼻,假日稍多人但OK,平日行一分鐘可能撞唔到一個人

朱朋:
減剩個鼻

Leo:
有人讚,佢聽到實開心

Anonymous said...

塞鼻公園點去架...?
大叔~
搵日要同x狗行下先~
:p

Ogake said...

naruto:
你死架~ 拎我張全裸出黎玩~ 叫你私人珍藏算架啦~

朱朋:
無呀~ 無刻意減啦,我早兩日仲去左食Fat Angelo, Outback~

Leo:
我一直都得意架啦~

casper said...

好在我滅甩咗鼻敏感, 多謝!!

naruto said...

邪留丸~:
塞鼻公園係新界西,搭西鐵轉輕鐵可達

OGAKE:
人地講ogaxx,關你义事咩!

casper:
無啦啦!多咩謝,港姐答問題呀,多謝

卡臣 said...

「今日第一次喺公司寫blog」<--我成日做架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...