Monday, November 3, 2008

點睇

去旺角大XX快餐店食晚飯,坐我隔離檯的女士食完走人,一位中年男士走埋嚟坐底,食女士食剩嘅半碟飯;
當時反應真係打咗個突.
事後同朋友傾起,佢話旺角而家多咗班咁嘅人,企企理理,捕喺大XX等其他人食剩嘅食物,聽(睇)到都心噏!

原來經濟己經去到咁差,我地專貴嘅政府高官,會唔會見到呢?

13 意見:

supageti said...

依啲野聽左好耐,其實都幾心 up ~~

Anonymous said...

你認為d官會去旺角食大xx嗎?

Leo said...

佢地見到都當自己時運高喇

Anonymous said...

我去麥當當都見過,隔離枱個男人都著得光鮮,佢見到有人張枱有剩低薯條汽水就即刻拎走去食。雖然我唔係話好抗拒佢地的行為,但諗深一層就真係有點心up,點解個社會而家攪到咁樣?到底係邊個的錯呢!

Anonymous said...

政府嘥錢用十幾廿萬請埋d咩副局咩助理!

爛 铜 said...

人心的問題應比財政還大 !

另點解有D人又咁浪費 ?

maymay said...

呢種情況電視都有個特輯講過,都唔係最近嘅事咯!
我諗有d應該係道友黎架,旺角油麻地一帶特別多呢~

Ogake said...

有邊個想食人地食剩既野丫,佢地都係迫不得已,唔係餓到暈無野食你都唔會咁做,係咪?

黑柴 said...

我都見過有個鬼佬係拮魚蛋檔既垃圾桶旁拾飲剩既汽水,佢又唔係乞丐,所以冇咩感覺.

但浪費的確是人類值得思考的問題,資源漸漸減少,又備受污染,地球終有破壞的一日.

naruto said...

原來講正經嘢有咁多人覆,我係咪應該換換個image呢?

supageti:
睇住佢食,自己都食得唔安樂

朱朋:
可能會去大家食

Leo:
見到都唔會做野啦,班官

karvitz:
唔識答;身邊朋友有需要幫得就幫,話唔定第日自己都要人幫,當播下種

欣宜:
係啦!又唔見請我

Broken_black:
大XXD飯有時真係幾大,女仔好多時食唔哂

maymay:
一D都唔係道友樣,個樣正常過我架

OGAKE:
你減肥食唔哂一個餐可以咁做喎

黑柴:
好深層次嘅問題,食唔哂。。。掉
餐廳賣唔去。。。都係掉
可以點做?

supageti said...

依家話食唔晒要打包番屋企
不過如果唔好食真係包唔落囉
可能有人肯啃左佢都係好事

我(以前)出街食晏如果食炒粉麵飯會包起一半先至食
包起果一半擰番 office 俾阿嬸做下午茶生
佢開心時我又唔洗嘥野

casper said...

好sad...
好快又見到嘉玲姐做"一百萬人的故事!"!

卡臣 said...

吃"二手飯"
我幾年前在太古城food court見過
唉~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...