Sunday, November 2, 2008

人肉測試

見到某BLOG友食個梨都$28,不禁汗顔;等我又講下生果先。(花園街$10有4個)
朋友話紫肉嘅火龍果特別甜,而佢嘅顔色仲會隨住OUTPUT出番嚟!呢D咁有意義嘅實驗就梗係由我咁有求知精神嘅伽利略嚟啦!


甜就真甜,好好味,但無紫色出番嚟喎!失望。

8 意見:

Anonymous said...

要連皮食先會output紫色架~
伽利略大叔~

supageti said...

作死牙你?!

我食過紅肉既,切果陣隻手都紅埋,而且第二日的確係 output 左出黎,疑團已經解開:極之可能係染色既,以後唔會再買 ~

爛 铜 said...

冇 output = 冇 吸 收

有 output = 有 吸 收

M a k e s e n s e ?

Ogake said...

定係你食左好多深色野~ 溝黑左呀?

Leo said...

唔放啲歐砵嚟睇下?

maymay said...

我都食過紅肉嗰隻,第二朝以為疴血,嚇到我死呀!@_@

Anonymous said...

點解變咗"便便"討論大會嘅...?

naruto said...

減肥天使欣宜:
你當我儍架?

supageti:
本來想連張嘅擺法相同篇文照搬架,而家咪叫比面囉!
我朋友有地自己種過,係天然顔色嚟架

Broken_black:
D色都吸埋,唔怪得咁好面色啦呢派

OGAKE:
我唔排除呢個可能性,仲食剩一個,我會認真D架啦

Leo:
你比個e-mail address我,我send 比你

maymay:
有無咁誇呀?

星期天都要返工嘅邪留丸... :
我呢道好健康架,得閒就會講吓D大自然奧秘

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...