Friday, November 28, 2008

太歲

前年犯太歲
舊年無犯,但吉星全無,凶星一大籮
今年又犯太歲,但有貴人星
出年.....吓!冧莊?又犯,四年三犯
你地試過未?

13 意見:

Anonymous said...

我係平安鐘姑娘欣宜,專程問候一d獨居長者,天氣轉涼,小心身體。

naruto said...

平安鐘姑娘欣宜:
多謝問候,今朝太凍無返工

Leo said...

吓?太凍唔返工又得?

等我揾天命哥查下你咩八字先!

naruto said...

Leo:
返咗啦!而家坐咗喺公司

Ogake said...

通常係本命年先犯太歲~
你今年唔似12, 24丫~
我覺得你唔係36~ 你應該48啦~

naruto said...

OGAKE:
咁咪年年都本命年?年年24啦咁

supageti said...

本命年係犯太歲
唔係本命年就叫做沖太歲

我又唔覺今年有咩唔妥喎
師傅話我要去四次旅行計落出年立春之前真係會去足四次

naruto said...

supageti:
我今年第一次攝咗,都無咩唔妥,不過睇番D書,其實幾準
ps:你有師傅架?

Anonymous said...

年年都話犯太歲架喇...
已經唔想理lu~

naruto said...

邪留丸~:
我以為機會率只有三分一,但係近年係四分三,驚驚

supageti said...

師傅 = 東家的風水師
書,有就睇下
好既當佢準
唔好既就當佢唔準
記性又唔好
所以都唔知準唔準

naruto said...

supageti:
咩叫做東家?

Anonymous said...

你睇多幾本就乜都唔記得,就會冇事!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...