Wednesday, November 5, 2008

我上電視

約咗ogake今晚一齊出同一主題,原來大家都上過電視架!

睇我張相就知,做設計前我係報天氣架,仲要喺日本!


睇番紀錄,影相時原來係01年,光陰似箭!

ogake寫同一題材,快去𥄫𥄫


13 意見:

Anonymous said...

拉低收視 !!!

supageti said...

日本廣管局幾號電話?

maymay said...

騙子!呃細路!

maymay said...

諗番起原來我都上過電視,2003沙士嗰年,電視訪問過我,無記六點半新聞播出街,不過冇錄低,冇得睇~
當時戴住口罩都俾人認出,話响電視見到我!

Anonymous said...

你報天氣? 一定日日落狗"屎"!

爛 铜 said...

点解第2张相你有斜肩带,可疑 !!!

naruto said...

欣宜:
你講你套畢打XXX呀?

supageti:
問嚟做乜?

maymay:
呢度有邊個係細路?

maymay:
因為個口大過口罩?

朱朋:
真低俗

Broken_black:
嗰日遲咗返エ,啱啱趕得切咋!好險

黑柴 said...

咁型既天氣先生,第一次見!

naruto said...

黑柴:
真有品味:)

casper said...

咩報告天氣會著得咁casual架??
唉... 呃完卜, 又呃收視!

John To said...

柯嘉琪嗰便真材實料好多喎, 我投佢一票...

^_^

naruto said...

casper:
D收視呃極都咁低

John To:
唔係衍爛歌,唔駛投票呀

卡臣 said...

報天氣?
你識黃婉曼嗎?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...