Saturday, November 8, 2008

開工聽乜歌

我慣咗諗設計嘅時候一定要有D音樂聽下先會有嘢“櫈“到出嚟!尤其係K歌

上半年無乜碟出,呢隻我無賣,最近先問老狗借,又幾得喎,全碟直播唔駛CUT,I miss U固然易入腦,你來自掉,呀,唔係,你來自那顆星都唔錯,不過賣飛佛係“原諒我怕黑“,不過我其實唔怕黑,仲識跳開心舞。




吳雨霏隻碟前牌聽“分手要狠",最近聽“長不大",唔知係咪錄音效果,竟然有憶蓮feel

栢豪就全碟都推介,正呀
古巨基集碟就只有“眼睛不能没眼淚“入耳,隻“啦啦啦“直頭已經喺i-tunes delete,唔好side位




軒仔對上隻碟最愛“不吐不快“christopher chak嘅曲繼續係富士山下嘅延續,最尾一句。。。任何密友任何伴侶和諧互鬥投緣互信尊敬退縮生疏掛心忽近又遠跟世態搖擺,打哂冷震;跟住新出呢隻唱憶蓮,聽就幾好聽,不過似聽佢唱K

近日聽得最多係佢。。。周杰倫,“你說的幸福啦“同“稻香“都係我首選
王苑之,未消化哂,放假慢慢“LUN"


今年其實仲買咗eason隻國語同謝安琪,不過唔啱聽,入咗冷宮

13 意見:

Ogake said...

我近來喜歡好少買新碟~
你推出來的我興趣都不大~~
有冷感~

Leo said...

我都買咗栢豪:)

Anonymous said...

哈哈~我都買咗周杰倫
又係最like呢兩首歌
你話呢隻"眼睛不能没眼淚"
我都初初都好like~
不過聽下聽下鍾意咗"花不痛"
可以好減壓 (~.~)
嘻嘻~

supageti said...

番工果時聽收音機
至開心係聽風騷快活人

係屋企就多數係聽電視

黑柴 said...

你推介既大部份都有,但冇邊隻特別搶耳.好似食即食麵咁,來得快,去得快!

Leo said...

鳴門隻者卵係咪鐵龠?睇唔清楚噃!

你又話好怕基哥嘅?攻發燒巿場,明抄右李囉!

柏宇拉闊好得架!不過由粒墨到腔口好似右李,要扣分,哈哈!

勁囂個變奏,期望愈大,失望愈大?不吐不快個曲式好娘噃!兩隻碟都試聽過,買唔落手!

艾彎拿初出有新鮮感,而家多咗星味,但好似仲未摸到明確路向。呢隻搞到翻唱自己作品,下隻點算好?

吳小姐似蓮母?唔好玩喇!

naruto said...

OGAKE:
梗係啦!我買嘅係一線歌手,你剩係對八九係嘅有興趣,有無買城城吖?姓張嗰個呀.

naruto said...

Leo:
好聽呀呵?

邪留丸~ :
花不痛叫番蔡建雅唱會好D,不過今日唱K自己唱原來幾難唱,好flat

supageti:
oh...風騷快活人好似係上一代聽嘅節目喎!

黑柴:
即食文化嘛!

Leo:
紙盒啦!要鐵盒做乜?我仲有個月餅盒
基哥...未去到驚嘅!係伯佢唱啦啦啦啫
柏宇...我都覺得佢OK
勁囂...唔娘架!聽真D
艾彎拿...今日聽咗,得喎!下張,佢癲癲地,我唔担心
吳小姐...旋律+錄音效果啫,晤駛緊張

supageti said...

我係侏羅紀時代既嘛 ~ 哈哈 ~~

Artman said...

柏豪係唔錯, 最初好鍾意"最後的3:16", 但聽聽下發覺好似鄧健泓既"直上", 即係downgrade左...
另外可以聽下鄭融, 除了MC Gin隻垃圾rap歌之外, 其他都幾ok

naruto said...

supageti:
我好少聽收音機,間中聽下少爺占,夠廢

artman:
你講完再聽又真係有D"直上"
鄭融我無聽,遲D聽聽

Anonymous said...

你成日聲稱排量驚人, 反而想知去廁所時聽乜歌?

naruto said...

朱朋:
你真係無文化,去廁所要專一,點會聽歌

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...