Friday, November 14, 2008

影展

星期三,返咗工但BT長流唔想做,結果出去花園影相好過。。。

個天收哂水,好藍,基本上影乜都正,全部不經photoshop,原色嚟架。
揀咗幾張放喺到,當開影展,等我企喺門口迎賓先!

1/藍天綠葉


2/紅


3/竹


4/紅2


5/松


6/大紅花


7/我自己


8/月亮女神


9/餘暉


10/餘暉2


11/餘暉3


鍾意邊張呀?

18 意見:

Anonymous said...

竹, 好有層次!

Ellen老師 said...

竹~~~構圖、佈局、色調Good

Anonymous said...

i like 餘暉3

Ogake said...

自己~~ 呢張都擺得出來~ 唔揀對唔住自己呀真係~

Anonymous said...

我鍾意"我自己"嗰張
襯托得其他相更加靚...呵呵呵

maymay said...

我鍾意{松}{大紅花}{餘暉2},
當然唔少得{我自已}.....個主角啦~^^

supageti said...

7 11 ~ 哈哈 ~~

黑柴 said...

no photoshop? which camera u used? 單鏡反光? silly camera can shoot that sharp pic?

Anonymous said...

大叔個百寶袋入面...
竟然有部專業相機?
嘩~
勁喎~
p.s.: 大叔又話會係門口迎賓?
人呢?
快獸都出嚟見吓人先得架...
(=3=)

CH Mak said...

餘暉2 :)

逍遙神父 said...

11/餘暉3

呢張真係得喎~

casper said...

除咗第七張, 其他都好靚同好鍾意!

naruto said...

朱朋/Ellen老師:
竹呢張我都鍾意,影咗三張先影到呢個效果

black lab/逍遙侯:
呢張影咗好耐,試咗幾個爆光先至中

OGAKE:
有人個BLOG出隻廋皮猴㖭啦!

maymay:
鍾意咁多張,真係GOOD TASTE

supageti:
我幫趁OK多D

黑柴:
儍瓜機,panasonic LUMIX,仲要係第一代LX1,
而家好似出到LX3啦!

邪留丸~ :
遲D寫快獸的前半生,好唔好?

CH Mak:
似乎日落嘅討好D喎

casper:
一千個多謝你咁肯呀,唔該

Anonymous said...

吓!快獸咁快要出前半生喇...
oh no!

naruto said...

欣宜:
你欠打

邪留丸~:
快獸已經一把年紀架啦!

largeheadboy said...

張張都好靚呀!真架!^t^

naruto said...

largeheadboy:
thank you

卡臣 said...

投第十一張

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...