Friday, November 30, 2012

巴黎戀愛寫真

真係有D運仔架,想睇呢套就抽到呢套嘅優先場,正呀~  

原來我未正式睇過中山美穗嘅戲,好似只係睇過半集嘅沉”悶“的森林,情書都無睇過 

男主角呢,反而睇左好多套喎,我的帥管家,萤之光2,Paradise Kiss,天空の诊疗所,而家仲追緊hungry

 講套戲,中山美穗一出場,第一個感覺係。。。咁殘嘅?

佢出場頭40分鐘都係著住下面呢套衫,但呢套衫真係暴露左佢個腩好大,其實美指同導演係咪應該執執佢呢?

去巴黎拍,當然多靚景,攝影唔錯架,劇情仲專登安排迷路通樹行,影飽佢;

故事推進就好日本果隻feel,慢慢地滲下滲下,到最後感動你一野果種

但我永遠諗無聊野。。。男主角因為劇情幾日旅行都無換衫(底都無得換喎),仲要攬攬錫錫同出去見人,我覺得應該幾臭囉

拍得靚,睇完都想再去巴黎一次,呢套我比70分

5 意見:

the inner space said...

明哥真喺有抽獎運!

卡臣 said...

狂噴香水

black lab said...

法國人都係唔多沖涼架,所以向井 理都只係入鄉隨俗啫。

香港而家上?我有朋友話喺 CX 飛日本嘅機上已經有得睇喎。R

naruto said...

the inner space:
叫明仔得啦:)

卡臣:
仲臭囉

black lab:
無交代有無沖涼喎又

昨日(星期四)先正式上咋

新鮮人 said...

你真係幾鬼無聊,
講講劇情都講咗去體味,
俾你吹脹!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...