Wednesday, November 7, 2012

攝影比賽嘅得獎作品

識我嘅都知,我近年熱衷於抽獎同攝影比賽,抽獎今年成績都唔錯,攝影比賽呢就真係。。。。 

我好明白其實係一個遊戲,每個比賽嘅評審,觀點都唔同,其實大部份都只不過係一個宣傳;
宣傳個比賽(product)時就大鑼大鼓,賣哂雜誌,facebook咁;
到公佈結果呢,如果你無得獎,真係點搵都搵唔到邊張係得獎架~

另外,我今年成績差咋喎,身邊朋友卻不停贏喎,當然佢D相靚啦,但有時都會自問,我D係咪輸咁多條街呀,都有D心灰,尤其係經歷過一個超細比賽得幾張相參加結果都輸,但睇返張得獎作品覺得。。。唔係吖,輸比呢幾張嘅時候

前派,Olympus攪左個『相心奪目snap出迷人夏日』嘅攝影比賽,我無參加,朋友參加左,結果佢輸左。。。

佢send左以下得獎作品我睇,哇哇哇~~~睇完後,原本意志消沉自暴自棄有便都唔去嘅心結都解開呀,D得獎作品真係好夏日好snap呀
 
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

又,今日寫呢篇嘅時候,邪事發生啦。。。收到電話,通知有個攝影比賽我贏左大獎呀

我睇返我得獎張相,同上面真係有得揮架,哈哈,我以後知道拎D乜相去比賽啦

*詳情等我領左獎再寫啦:)

19 意見:

卡臣 said...

盲拳打死老師傅之例子

L L said...

你幾時都叻架喇,我由衷佩服!

Cat said...

大奬果張我覺得好似我以前未用過相機禁錯掣果D咁。
不過藝術既野各花入各眼啦!

Anonymous said...

大奬果張既構圖真係......要send俾我個家庭醫生睇, 激勵吓佢先 :)

江湖散人

largeheadboy said...

大獎會唔會一箱 M 巾呢?

l.minor said...

恭喜攞個大獎先,其實玩呢d比賽唔洗咁上心,有時有d係內定都唔出期(又或者俾都俾自己友先啦),又有d比賽評審都唔知係邊個...

幾時去拎獎,快d公佈啦~

naruto said...

卡臣:
盲就係盲,個評審囉,哈哈

laulong:
我有幾叻呀?我自己都唔知喎

Cat:
三張都各有各嘅“優點”架,好各花入各眼架

Anonymous:家庭醫生乜野事?同我一樣鍾意參加攝影比賽?

大頭:
值$2000架,係M巾就真係。。。

l.minor:
本來唔上心,就係比果個蚊型比賽打沉左。。。

當然有諗過造馬嘅問題,但好多時我朋友又有份得獎喎,嗚~

等緊拎獎信,攞獎我實公佈啦~

bittermelon said...

恭喜恭喜!

Karvitz said...

咁我都要參加下喇喂... 哈哈

naruto said...

bittermelon:
謝呀:)

karvitz:
參啦,你一定係大熱門嚟架:)

TY said...

大叔,有時比賽既野入花入各眼,有我地呢班知音人咪得囉! 雖然我地無奬品比你! :P

新鮮人 said...

遊戲潛規則你都明啦,
仲咁執著輸贏何必呢?

naruto said...

TY:
唉呀,見我成日抽獎都知,我幾鍾意獎品架啦,呵呵~

新鮮人:
咁都想間中贏一次半次嘛,hehe

Tat said...

其實呢類所謂比賽係咪「圍威喂」咁分掂佢,至在叫D親朋戚友參加吓,然後就...........

Vieno said...

三獎個張...唔知標題定張相比較整估人...

Unknown said...

睇嚟我用傻瓜機影嗰啲靚相都好有機會得獎~

naruto said...

Tat:
果D唔出名嘅品牌就話啫,呢個相機牌子嚟架喎

Vieno:
可能就係贏喺標題

quincy:
係架,參左至算啦:)

Beat in the box said...

咁不知所謂嘅?!大獎個鏡頭唔夠wide , 又或者佢係特登呱…。三獎就真係極品啦…

naruto said...

Beat in the box:
mmm....其實拎去參加都叻啦,仲攞埋獎㖭

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...