Sunday, November 11, 2012

本週廢話

朋友:(指住張海報)呢個徐子珊嚟架? 我:係呀,戴左假髮扮(口靚)妹㖭呀 朋友:呢個又係整到變哂樣,塊面尖到呢? 我:我都想整呀 朋友:整邊樹? 我:整尖個“籮” 朋友:咁點坐呀? 我:係喎 ﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣ 事後諗。。。戲院𠝹凳唔使帶𠝹刀啦:)

3 意見:

攞你命三千 said...

哎呀唔明><

卡臣 said...

好耐無畀橩,因好少入戲院了

naruto said...

三千:
哎呀,廢得滯㖭

卡臣:
我無𠝹過架

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...