Monday, November 12, 2012

傷口灑鹽


呢幾日又要出街跟金舖display,開好早,下晝抖抖,夜晚再出動

唔夠瞓兼唔飲少左水嘅情況下,生左粒大痱滋,一日痛過一日,搽左西瓜霜都無乜效

終於用返老豆教落嘅古方,喺傷口上面灑滿鹽,跟據過往經驗,乸左D液體出嚟,會好得快D

但今次,噚日灑左兩次,今日再嚟一次,痛到標眼水,都未有好轉跡象。。。

寫完呢篇,再灑多野就瞓覺,因為聽朝通告係0630,澳門;真係要早抖啦~

你地有無灑過鹽,有無其他好方法,謝~

18 意見:

Anonymous said...

通常七日後先會好,
其實都無乜嘢可以做架喇~



邪留丸~

卡臣 said...

保重呀

Unknown said...

通常都係由得佢自己好...

Cat said...

試過搽「保治靈」(bonjela)又痛又唔得。
吻百蜜又貴又唔得。
我通常擦完牙用漱口水,或都擦完牙用西瓜霜,但係一日只會用一次,發覺用得多反而沒咁快好!?
但係聽過醫講,話缺乏B2會咁。

supageti said...

我好少生痱滋(touch wood 先), 但好幾年前晌大埔某藥房配過啲藥膏, 真係一搽即止痛, 佢地話係日本野, 一盒仔好似五十蚊左右, 但以我 case 一次係用唔晒的 ~~~

Anonymous said...

痱滋膠布, 日本貨好似香港無得賣......大叔多朋友問下人啦, 好掂架

江湖散人

ayclui said...

痱滋膠布? 唔知咩樣喎?
不過同大叔你留意下啦, 希望搵到~

Karvitz said...

多管齊下吧!

每人食兩粒奇異果+飲水+瞓好 D+採西瓜霜喇!

Siu_KEI said...

用漱口水啦…一定得…=)

Phil Chan said...

用棉花棒點少少(係少少呀)滴露搽啦。第二日就好㗎喇。

Tee said...

我個粒好返,清熱酷加李詩德琳。
不過,個頭生鼻瘡。

L L said...

平時 keep 住清熱,每天飲三冬茶會少發病。依家,我唔識醫咯!

maymay said...

我都試過在傷口灑鹽,簡直係十大酷刑,又未必有效~>_<
依家生痱滋,會飲海X堂龜苓茶,同埋搽一隻响日本買的葯羔,好有效,一陣俾鴨舌你。

naruto said...

邪小姐:
今日已好,我好叻

卡臣:
越保個人越重啦

Quincy Luk:
我係唔會坐喺度等架

supageti:
乜名呢?

江湖散人:
喂,有無人聽過呀?答下我啦

ayclui:
好野,有人理我

Karvitz:
今晚係布冧,食哂雪櫃堆生果先

Siu_KEI :
呢個易,我會試

Phil Chan:
滴露入得口架咩?

Tee:
咁你搽D李詩德琳落個鼻度試下

laulong:
跟本係做到唔夠瞓,D火先嚟啦

maymay:
好返好多啦,唔使啦


Cat said...

大叔大細超~~~~~

攞你命三千 said...

玩鋪勁,灑魚露!!

Anonymous said...

大叔唔係嘛未聽過, 痱滋膠布響十幾年前已經有架啦, 重要係去親日本一定要買既手信呀!(幾年前都係託朋友買, 我諗依家重有得賣卦?唔通依家日本人唔生痱滋?)佢好似一塊sticker, 臨瞓前貼於患處, 第二朝起身就好番, 好神奇, 問下的日本癡朋友啦, 我唔信無人識......

你依無事就好啦, 醫生話身體抵抗力低容易生痱滋, 要多休息多飲水

江湖散人

naruto said...

Cat:係喎,漏下您㖭

三千:臭死我呀?

散人:我問人啦

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...