Saturday, November 17, 2012

買菜的疑惑

媽媽暫時仲係住喺大口環,平日下晝果餐如果我去到我會煮埋帶去。。。 阿媽較喜歡食湯米/麵,其中一朝,我經過樓下附近一檔新開擺喺橫街嘅菜檔,我見D白菜好靚,標價$8斤。。。 買菜師奶:早晨呀,睇下要乜菜啦,樣樣都好靚呀;我地D菜全部都無防腐劑架。。。

我呆左一呆,話:我要一斤


﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
事很諗,佢想講無農藥吖?定真係無防腐劑但有農藥呢?

又係一個謎呀~


7 意見:

卡臣 said...

可能佢想講有基

Unknown said...

應該係不含化學剷,因為有耳聞過有人會加野令d蔬果冇咁易爛…

naruto said...

卡臣:基乜?基因改造?

Adio:化學劑吖?個個都要我估嘅

Unknown said...

呃慣啲師奶...

新鮮人 said...

啲菜葉有無蟲咬過嘅窿呢?

Ebenezer said...

怕條菜揸過防腐劑?呢樣野,防不勝防過播!

naruto said...

Quincy Luk:
所以呃唔到我

新鮮人:


ebenezer:
係架,但菜我會浸一粒鐘至煮嚟食

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...