Friday, November 16, 2012

生日飯@帝景酒店

今年生日飯揀奇呢間,點解? 因為雜誌抽獎抽到買一送一,hehe  
早到左,喺佢大堂坐陣,點知,成個大堂塞滿內地遊客,大聲亂撞乜都齊;

最好笑係見其中一個黃色熱褲黑絲襪阿姐,大堂電梯分左右兩邊,各三架,佢喺左邊lift上,兩分鐘後右邊落返嚟,行過對面左邊lift再上,玩乜呢?定係twins嚟架呢?

好驚餐廳係咪都係咁,好彩完全兩班客喎,雖然地方唔大,但大致上叫寧靜嘅 

講得好聽我會話攞野食方便,左面右面,前面條走廊,餐廳門口都擺左食物,唔好聽係地方細到食物要分到唔同角落

 今次我會順序逐張相講食左乜,即係呢篇會好長啦~ 

一出閘即嚟件腐皮壽司,腐皮壽司對我嚟講係十大美食之一,咁點解要一件咁少?因為見佢掐完件魚就真接掂塊腐皮,驚腥呀,好彩無事,好味~  

到沙律,本來好好味,但我又衰多手落左D凱撒沙律醬,個醬陰濕加左鯷魚碎,終於要逐粒碎魚挑返出嚟

前要嘅係豬扒,後面係芝士西蘭花,酸辣雞球,西蘭花炒蝦仁。。。西蘭花同椰菜花好味
 
有沙冰飲,嚟杯芒果先
 
 朱古力慕C。。。呢個好得


炒飯炒麵薑汁芥蘭,茄汁燴雜菜,encore雙菜花。。。炒飯炒麵超難食
 

現場有即煮意粉,朋友叫左呢碟返嚟share,都頗大碟,我食左1/3  

再嚟兩件腐皮壽司,唔該  

每位客人有一件鵝肝,呢世仔第二次食,肥騰騰,呢D貴野都係唔啱我架啦,相信以後都唔會再食,都係腐皮啱我D
 

鵝肝效應,即刻飽左,食返沙律清清佢,再加兩件牛頰肉;芝士最好味

成口肥油,嚟多杯士多啤沙冰  

”蝦近帶時“雪糕,食兩球。。。士多啤芝士餅+朱古力

已經好飽,嚟多杯細細杯嘅唔知乜野

再嚟多一件馬豆糕加三件唔知乜野

飽到上心口,本來想食多球雪糕都無哂位啦,唯有以一杯走甜嘅冰紅茶作結

食物質素唔差架,但環境麻麻兼唔就腳囉~

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

後記: 每次見到呢隻屎瀑布朱古力瀑布都好興奮,今次無食,但因為食得太飽,返屋企自製左一個

 

10 意見:

卡臣 said...

好正呀

largeheadboy said...

鵝肝我都唔係咁得
我要燒鵝得架喇~

ayclui said...

鵝肝我都唔係咁得X2
大叔食咁多o野真係諗住冬眠啦?

Unknown said...

下次留番件鵝肝俾我~~

TY said...

自製左一個朱古力瀑布?! 食完屙?

black lab said...

除咗飯麵、肉類之外,有冇D貴夾唔飽嘅嘢?
Say,魚生、生蠔之類?

naruto said...

卡臣:都幾呀

大頭:我都係咁話

ayclui:生日飯諗住盡慶姐

Quincy Luk:
打包凍冰冰咁比你呀?

TY:係呀,不過係因為食得過飽咋

black laB;有魚生,有堆有縠嘅,有蟹,但無細心睇,唔知有無生蠔,你知啦,我連行埋去都要鼓起勇氣

Ebenezer said...

原來你都好鐘意食甜品喎^^

攞你命三千 said...

不妨搵下鵝肝醬係點整出黎
知道後小弟認為你唔會再想食

the inner space said...

新記的汀九 royal view dinner buffet 平日都要 388 六日要收 408,以上明哥不吃海鮮,食的不夠數播!


由新記請客???去到咁遠食!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...