Sunday, November 18, 2012

畢業啦

苦讀咁多年,終於都畢業啦~  

發夢無咁早啦,我講嘅係呢班大學生呀(硬係要有公仔架喎~)  

“筆”葉就有我份

8 意見:

卡臣 said...

好爛呀你

Anonymous said...

係囉~係囉~
XD



邪留丸~

Anonymous said...

十幾年前大學畢業依家係N無人士(無樓無積蓄住劏房)既舊同學大有人在, 我覺得大叔不知幾幸福

第一張相果個男仔幾似你噃......當然大叔靚仔好多啦, 哈哈!

江湖散人

攞你命三千 said...

爛到爆

小弟認為影相應該可以影到個degree番黎,不妨搵下邊度有得讀~

naruto said...

卡臣:多謝:)

邪小姐,係乜嘢囉呢?

江湖散人:我係好幸福袈

三千:degree呢家野,我要求好高,30 degree以上

supageti said...

無聊!

無那那去果度做咩?

naruto said...

阿粉:朋友畢業我去影相啦~

攞你命三千 said...

係呢大叔
貴寶號做唔做影畢業相生意的?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...