Tuesday, November 20, 2012

元氣卷

開估啦。。。 呢舊係乜壽司呢?  

答案係元氣卷;識我嘅都知啦,我都唔食三文魚嘅,咁塊魚去左邊呢?  

呢件就係雙層魚肉元氣卷啦~

5 意見:

largeheadboy said...

好耐無食元気
之後元気卷仲係 $18~

l.minor said...

元氣我都好耐無食lu

naruto said...

大頭:
佢條腰都粗左兩寸啦

l.minor:
壽司我淨係食呢間架咋(好廣告feel)

卡臣 said...

你最靚仔啦

naruto said...

卡臣:
我知呀:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...