Tuesday, November 13, 2012

我在澳門on十十睇強國人行嚟行去


首先想講,多謝各位提供各樣醫痱滋方法

昨晚灑多次鹽兼大量飲水後,今朝起身已變行唔痛,應該好返,你地D方法我下次逐樣試啦
---------------------------------------

今朝,5:30就起身,7:15am過大海,哇,候船室多人成咁嘅,全強國人呀,好亂好驚呀~




我負責分店係四間,雖然有小意外,但總算有驚無險;2:00pm已做完;但係,約左其他兩組同事喺議事亭集合,點解無人嘅?

我個電話原來無漫遊(好大懵),終於其他組電話搵到我組D師父,話佢地出左問題,叫我喺議事亭再等多半粒鐘

我無野做兼勁攰,唔想走嚟走去,結果on十十睇強國人行嚟行去。。。


過左半粒鐘,都係無人嚟,而我已放哂我組D師父走,電話都無埋;終於等到3:10pm至出現

陪佢地食個遲來嚟午飯(佢地做到無晏食,我就唔同呢,我係計啱數夠時間開餐架)搭船返到屋企已經7:30pm,餓扁達仔了

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
繁忙嘅工作全部清哂,明天開始超得閒,閒得正合時,正好分多D時間照顧阿媽,我亦需要休息

7 意見:

卡臣 said...

好好休息啦

攞你命三千 said...

早d訓,好好享受休息日

naruto said...

卡臣:竟然瞓唔夠八粒就起左身喎

三千:休息日唔止一日,我會慢慢享受架啦

largeheadboy said...

正,有假放
唔單只你,伯有同埋達仔都會好開心

ayclui said...

強國人行嚟行去都好睇嘅?有假放就陪伯友同達仔 --> 好仔呀!
煲d 清潤湯比伯友飲丫, 例如粟米紅蘿蔔佛手瓜豬展啦, 好好味o架~

TY said...

"今朝,5:30就起身,7:15pm過大海"...係咪應該7:15am?

大叔, 你休息下啦~~~天氣開始凍都都應該要冬眠架啦~~

naruto said...

大頭:
有假放我會去街,達仔話唔開心

ayclui:
強國人嘅身體語言以精彩架,值得細意欣賞

湯我要煲,搵日跟你呢隻

TY:係呀,打錯左

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...