Wednesday, November 21, 2012

今日去攞獎

曾經寫過,攝影比賽中左個大獎呀,早前收到領獎信

今日去左攞獎啦,獎品係。。。登登發櫈。。。百老滙禮卷$2000

朋友:呢個其實唔算係攝影比賽喎
我:收聲,死開

點解豐澤變百老滙呢?佢話豐澤無貨喎;其實仲好啦,我like百老滙多D,自從謝X琪做過豐澤代言人,都無幫趁過啦)



好緊張呀,知道要影張攞獎握手相,噚日去左剪頭髮呀,好野好鬼認真架真係~ 

睇下張得獎相(唔好hur我,我都無諗過會贏) 

總共三個大獎,其餘兩個獎同一人得到,見網上面係咁話佢做馬,假相呀咁,好彩無人鬧我啫,呵呵~  
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

提外話,上圖右下角果個“單身基督徒蛋糕制作班”係咩野嚟架呢?

14 意見:

l.minor said...

我都想問,點解豐擇變咗百老匯咁攪鬼?禮物唔係一早預備好?

不過有獎就得, 而且百老匯好野,可以買新機幫補下

naruto said...

l.minor:
噚日我上去佢同我講(好慢):原本你份獎品豐澤禮券無哂貨呀。。。我即問:咁點算呀?

原來攞獎信已經打左係百老匯架啦~我無睇咋嘛

Unknown said...

恭喜晒!遲下我裝修完你可以用啲禮券買禮物俾我喇~~

點解要遮咗自己全名呢?就算你遮咗上Nippon個page都搵到架喎~~

Anonymous said...

恭喜晒!x2 豐澤禮券咪重好, 我住果度有一個東區海濱攝影比賽,獎品係超市禮券1500元, 師奶到呢......

江湖散人

Anonymous said...

我想講百老匯禮券咪重好, 打錯, 嘻嘻

江湖散人

naruto said...

quincy:
哇!想食我隻車喎

我無諗過你地要上去摷嚟睇喎

江湖散人:超市禮券1500元。。。正呀,我又要參加:)

TY said...

恭喜大叔中奬!
你盞廳燈係邊樹買? 幾好樣喎! 我屋企裝緊修, 而家頭暈緊買傢俬果D呀!!!

naruto said...

TY:
灣仔天樂里果頭,成條都賣燈果度,有幾間都有呢盞燈(三年前),平野嚟架~

the inner space said...

明哥有 talent 兼有抽獎攞獎命!

新鮮人 said...

恭喜恭喜!!!

那個什麼蛋糕班係咪類似單身派對,
俾人有機會識人呢?

largeheadboy said...

禮券就禮券,蛋卷就蛋卷
無一樣野叫禮卷架~~~~

naruto said...

the inner space:
係有實力,實力呀:)

新鮮人:
我唔知

大頭:
你啱,比你捉到

卡臣 said...

恭喜哂

naruto said...

卡臣:多謝,我都祝仔演出成功呀~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...