Saturday, November 10, 2012

酒店下午茶自助餐奇遇記下集大結局

上集喺度

 開估啦,用visa分換嘅下午茶自助餐,酒店係機場富豪 

原來機場無水牌教你去富豪架,攪到行到方向錯哂,行去都用左20分鐘  

三點開始,我地兩點五十幾去到,無人帶位,全餐廳得呢位女部長同呢枱客,佢地係咁傾傾傾,女部長望一望見到我地,竟然都要繼續傾多半分鐘至肯出嚟呀~ 

因為window seat好多都係四至六人位,我地望一望,佢話鍾意邊個位隨便坐啦,今日少客。。。咁驚嘅? 

之後,多左一個男侍應,一輪咀唸書咁話三點至開始,但係餐廳唔比參觀,請坐下先;

乜我有話要參觀餐廳咩? 

呢位侍應之後只係企埋一邊吹水,無行過出嚟,直至埋單果陣;呢份係好工嚟嘅 

咁女部長呢,返去同熟客傾傾傾,企喺度傾多半粒鐘直至枱客走左;呢份真係好工嚟嘅



呢樹最大賣點其實係睇住飛機起飛,好似第一張相咁 食物其實唔差,有C瀑布,朱古力噴泉,movenpick雪糕,狂吞三球,大量莓莓,sweet sweet~  

煎pancake女士只係煎左兩塊pancakes,即係我同朋友,之後只係罰企;

執枱一路都係得個小妹妹,但其實乜都佢做哂;

果兩個疑似高級D嘅就繼續吹水

 呢間當然係唔推介嘅~

 完~

5 意見:

Unknown said...

好悠閒嘅一日~(講緊啲侍應)

l.minor said...

都係推介,推介我地唔好去呀~

Johnson said...

其實佢d食物質素唔係太差,不過客量唔多,始終係機場嘅Lobby Lounge. 反而Coffee Shop會好d。試過因為搭早機住過幾次,d野OK!服務態度就真係一般!

naruto said...

Quincy:好肥仔嘅一日〜我講我

L.minor:yes

Johnson;
服務態度係hea住做囉,食物好都無用

卡臣 said...

我想做呀

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...