Tuesday, November 6, 2012

7-11買新假期同阿姐嘅對話

我每星期都會買幾本雜誌,星期一(新假期),星期二(face),星期三(壹週刊),星期四(u-magazine)

有朋友上嚟我屋企,話我雜誌仲多過salon 

咁今日我就去樓下7仔買新假期啦,有件師奶喺度打書釘(題外話,便利店打書釘又係師奶文化之一),遮住戙新假期; 

當我講完唔該借借佢行開嘅時候,我見到今期新假期有野送,好大包。。。

 

我睇住份贈品猶疑左一秒,睇真D 有無攞錯書呀,呢本唔係東方新地師奶為主嘅雜誌喎;

想縮沙唔買㖭;最後都攞左埋去比錢。。。

偏偏阿姐收錢時鬼咁大聲問:咁大包送乜呀?

我:好實用呀,係一包衛。生。巾

阿姐仲要好開心咁:hehe~
























有乜用呢?拎嚟比達仔做fashion icon系列work唔work呢?

13 意見:

卡臣 said...

當尿片用

largeheadboy said...

捐出嚟囉~

naruto said...

卡臣:
比達仔當尿片得唔得?

大頭:
你捐慣呢D,喺邊度捐架?

l.minor said...

唔好當尿片,當屎片啦~

Anonymous said...

即場送俾阿姐嘛!

江湖散人

black lab said...

喺便利店打書釘喺日本唔止係師奶行為,亦都係大眾文化,d人真係企喺度睇晒成本書架。通常都係男人去睇漫畫居多,反而睇女性雜誌嘅女人、師奶就冇乜;而店員亦都唔會干涉。

naruto said...

l.minor:
得架咩?呢D野你熟D,呵呵呵~

江湖散人:
仲唔夠瘀呀?

black lab:
同日本有D唔同,日本班書釘堆,即係漫畫迷,會堆喺店入面,因為漫晝放店入面

香港呢,每是新鮮堆八卦雜誌堆喺店門口最當眼位置,班書釘真係夠膽block你個門口嚟睇架

ayclui said...

有幾瘀呀? 細路仔時成日比亞媽老點去藥房買衛生巾, 仲要果時唔知係乜, 鬼咁大聲叫: 唔該比包飄x丫" :p

Unknown said...

笑死我喇XDDD

期待Whisper x 達仔嘅fashion icon~

新鮮人 said...

個售貨阿姐係咪明知故問架?
其實都無乜話”於”嘅,
人家要送都無辦法,
都係用品一件,
啫無問題,
送痣瘡膏咪仲醜怪!

Anonymous said...

痔瘡!

naruto said...

ayclui:
你女仔去買點同呀

Quincy Luk:
我諗緊D絕野呀,hehe

無名:
買書送痔瘡?

naruto said...

新鮮人:
明知固問,唔通想逗我傾計?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...