Tuesday, May 10, 2011

碌爆咭

對自己好D,連買兩件禮物比自己

lumix45-200鏡,從此影蛇影蜘蛛影科莫多唔使貼到埋搵命博



finally,iphone4;電話合約到期,搵個藉口換iphone,又咁啱出白色,咁啱行過“3”唔使排兼有最後兩個,咁就出左佢啦;但16號至用得,試機時都係有小小“銀”耳,希望克服到


“3”果位銷售員小姐其實做得好好,好清楚,但碌我張咭時竟然。。。碌爆咭


真係碌爆咭呀呢舖

15 意見:

L L said...

哇,乜個女 sales 咁粗暴!

best actor said...

仲以為何鏡頭係咖啡杯﹗ :o)

naruto said...

laulong:
可能張咭都老化啦

best actor:
真係鏡頭嚟架

supageti said...

3 網絡好 C,襯晒你啦,呵呵!

新鮮人 said...

有米喎,
唔慣得咭都碌到爆,
應該係平時都成日爆,
所以就爆了! =P

Karvitz said...

好野!你都唉瘋喇

邪留丸~ said...

有錢人呀!

Tat said...

咁當時你有冇讚個位小姐好大力

naruto said...

supageti:
佢最平呀,慳得就慳啦

新鮮人:
有米就碌唔爆啦,碌到爆哂要還錢錢果陣咪大獲囉

Karvitz:
咁開心做乜?

邪留丸~ :
一舖清袋

Tat:
有話佢知將咭爛,但無怪佢,人地都唔想嘅

maymay said...

呢期賺好多啦,咁豪~~

naruto said...

maymay:
你唔熟我啦,我永遠係得閒無野做先買野架,呢排其實少job呀

largeheadboy said...

iphone 黑色好用啲架,同我交換喇~

Artman said...

你克服iphone銀耳前先要克服3為你帶來的高清話音質素. 祝好運!

naruto said...

largeheadboy:
你當我儍架

Artman:
即係好高定矇呀?

The journeying boy...erhm man? said...

Just a passer - great pics!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...