Friday, April 15, 2011

四月份功課。。。蜜蜂

今日要講嘅係一個癲佬嘅故事

話說兩年前有個人比蜜蜂叮左一野之後,從此影相見到蜜蜂都會走避,但呢兩個月,佢痴左線,決定挑戰一輯蜜蜂嘅功課。
蜜蜂細細隻,動作又快,對焦十張都中唔到一張,又要防佢地叮你,好艱辛下影到以下幾張,睇下成績。。。

1/採緊蜜係最佳時機,即襟


2/有D呢,走嚟走去,走到你暈


3/好彩又快手嘅,就會有張超sharp啦


4/呢隻唔知乜野花,鏡頭外其實好多蜂


5/影呢張嘅時侯,週圍都係嗡嗡聲,捕左好耐至捕到呢張


6/越近期嘅呢,胆大左,架機越隊越近


7/影蜜蜂,最滿意梗係要影到佢地飛,我影到三張呀


8/呢張影見佢隻脾好紅好粗


9/最滿意之作


10/最後呢張唔係功課,係搵貓途中見到嘅情景;個癲佬見到唔係走,而係行入去影影影


舊功課重溫:
三月份功課(1)﹣快獸遊澳門的一天(2)﹣生命*終結
二月份功課﹣香港の貓~寫真 1香港の貓~寫真 2
一月功課﹣野草
十二月功課﹣甩的藝術
十一月功課 ﹣ 遊 ● 棄
十月功課﹣請勿㩦犬入內
九月功課-城市密碼 ABC part1/part2/part3

21 意見:

Ellen老師 said...

邊得黎有咁多蜜蜂

卡臣 said...

呢份功課用命搏
100分!
見到最後一張相
叫你一聲:死士

Max said...

巧京京!
好似世界末日d景象

邪留丸~ said...

有冇變"豬頭"呢...?
同啲蜜蜂咁近~

like 1同9
:)

largeheadboy said...

好春天啊!
不過最後嗰張好得人驚~

naruto said...

Ellen老師:
春天啦,多到你唔信呀

卡臣:
都唔係好博啫:)

M:
都幾架,仲見到成海死魚㖭呀

邪留丸~:
無變豬頭,變左吳尊個頭

largeheadboy:
現場得人驚D,比佢地圍唔係好敢大動作,影唔到我隔離果D

新鮮人 said...

最尾嗰張成天一點點嘅都係蜜蜂呀?
好厲害喎!

supageti said...

#7 ~ 夠動感 ~~~ :)

我屋企露台成日有蜜蜂飛黎飲水嫁。

naruto said...

新鮮人:
真係好厲害,因為樹上面有個巢呀

supageti:
蜜蜂飲水?未見過喎,影嚟睇下

TY said...

哇!乜得黎咁多蜜蜂?!
你真係向變豬頭進發喎!

新鮮人 said...

好勇敢呀,
我就唔敢行埋去嘞,
容乜易俾佢哋針到好似豬頭咁呀!

naruto said...

TY:
就算係豬頭都係一個靚嘅豬頭

新鮮人 :
潮洲人,心口掛個勇字

l.minor said...

我都有蜜蜂相呀!不過就無你影咁多,遲下先出~

今日十級累,夜晚/聽日再睇你呢輯相

supageti said...

有緣咪影囉 ~~~

潮州人,心口掛既係精字喎 ~~~

naruto said...

L.minor:
抖下啦,我篇blog唔會走左嘅

SupGeti:
我掛開個靚字架喎

ayclui said...

第一張, 靚~

maymay said...

好靚靚~~

邪留丸~ said...

你搞到我想
睇你個"吳尊"頭囉~
XD

naruto said...

Ayclui:
第一張朵花靚啫

Maymay:
你講我呀?

邪小姐:
要去韓國一轉先,請等等

l.minor said...

你最尾果張真係嚇死人

其實我都怕蜜蜂,點知又係越影越近

naruto said...

l.minor:
好多時侯都係要克服架啦,而家都無乜野驚,最驚D人嘈

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...