Sunday, May 29, 2011

暴風女神依呀山

接前日果篇。。。女神登場

落左一場大雨,大部份遊客/泳客走左,本來諗住走架啦,但見到沙灘有野郁郁下喎


原來有兩個遊客影相呀,幾咁twins呀真係,佢地每影一張之前,都會嗌一聲“依呀山”,根住擺出一個誘人舖屎
阿sa:“依呀山”,yeah~


好,到影阿嬌,阿sa揸機啦


先來個海邊跑步,哇!好歡顏呀!


阿嬌:“依呀山”,踢~


阿嬌:“依呀山”,啊~


又換番阿嬌影阿sa,“依呀山,愛的抱抱“


再lai,“依呀山”


最後,故事發展,竟然。。。。。。“依呀山”“依呀山”“依呀山”“依呀山”


暈啦!

14 意見:

ayclui said...

我都暈囉...(乜咁快就七月十四...)

largeheadboy said...

咁樣 keep fit 都幾好~

欣宜 said...

我都想影埋一份呀 依呀山...

naruto said...

Acylui:
七月十四係愚人節定母親節呀?

大頭:
咁你學下野啦

欣宜:
哇,諗下都暈多次

新鮮人 said...

啊~~

偷影靚女喎,
有眼福啦,
有無攞人電話號碼呀? =p

naruto said...

新鮮人:
你應該問人地有無攞我電話

ROY said...

用支長鏡偷拍人地呀?

但你d口味呢......

naruto said...

Roy:
影左幾張,佢地就叫我影,仲影極都encore

l.minor said...

佢地知你prof呀~依呀山~

咁多張我最鍾意最尾果張~

maymay said...

三唔識七又會俾你影嘅,佢地係咪以為你有少少鍾意左佢~^0^

naruto said...

L.minor:
佢地每一次依呀山都唔同舖屎,好攪笑

五月五月:
我覺得係倒轉囉

新鮮人 said...

naruto,

咁你有無俾人吖?

Rempei said...

話時話,下次可否揾兩件清秀架?
今次有D滯滯地~~~

naruto said...

新鮮人:
梗係無啦

Rempei:
下次搵兩件你清腸胃

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...