Sunday, May 8, 2011

羊蹄甲發芽~

我有個習慣,行山行街見到D植物靚又有種子架呢,我會執佢番屋企試下種,呢期呢,羊碲甲出哂豆角,有D仲已經爆哂落地,我執左十幾粒番嚟;

用棉花托底,加水,放種子落去,放喺窗邊;三日就見佢發芽,一星期後,就係呢個樣啦,咁多粒都發哂芽,出埋葉仔啦


先試下喺屋企種,如果真係種得大,要諗辦法搵個地方種佢落地啦~

11 意見:

Ellen老師 said...

宮粉羊碲甲?????

新鮮人 said...

有無位種呢?
係市區住都幾難種哩類"樹"喎!
除非有後花園!

black lab said...

早幾日我都收到包疑似向日葵種子呀,等我又栽培吓,睇吓發唔發到芽先!

naruto said...

Ellen:
係呀

新鮮人:
種住樹苗先啦

Bl:
快啦,趁春天呀

TY said...

我覺得羊蹄甲好靚.. 如果香港多D呢類型既樹, 我會好開心! 大叔努力呀!

Tat said...

真係唔識呢,乜行山都會執到種子?
我只係好耐以前係南丫島買過一包怕羞草種子,種過吓,不過種唔成。

邪留丸~ said...

快高長大~
:)

naruto said...

TY:
好,我會努力架啦

Tat:
係架,你無執過咩?好多樹都有種子架喎

邪留丸~:
你同我講呀?高多一寸都好嘅

邪留丸~ said...

唔係喎~
你個高度都OK呀!
要咁高嚟做乜~~~~~
換光管咩!!
haha~ XD

Karvitz said...

放響露台喇!
過年上來拜年時睇下會唔會長得高。

naruto said...

邪留丸~:
我隻手夠長,已經換到光管

Karvitz:
等呢幾日落左泥會放出去。。。:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...