Tuesday, May 17, 2011

試鏡

買左枝45-200mm鏡頭,梗係要試下佢啦;



行山見D人攞枝長鏡影蝴碟叫做“打碟(蝶)”,我又搵野打下先

去尖咀九龍公園啦,實好多野打嘅

打隻雀先


打到一隻鴨


又打到龜


打到鵝


打麻雀


打女人


打燈



仲打埋。。。。。飛滋


15 意見:

索女欣宜 said...

仲可以試下打手板,打屁股,同埋打你個頭...

l.minor said...

覺得枝鏡點呢?

unknown said...

你粒飛糍都幾特別wo¬¬¬

Anonymous said...

一路睇都估到最後會有飛滋出現
最後真係有!

L L said...

好彩冇同女朋友喺公園衣挹,唔係俾你打到就死咯!

Tat said...

兩個女人個張唔係「打孖」咩?
「打雀」同「打飛滋」都算首尾呼應

重有冇「打尖」「打躉﹞?

largeheadboy said...

咁駛唔駛恭喜下你成功打到飛滋呀?

naruto said...

索女欣宜:
漏左打細路

l.minor:
幾好,但如果唔夠光就會易手震,但整體算唔錯

馬田亨:
粒飛糍唔係我架

PoCaRi:
顏色比起20mm就無咁“嬌”,實在D架,解像就夠哂啦

Anonymous:
咁醒目?叻喎

laulong:
係呀,小心D呀,我呢排繼續試緊鏡架

Tat:
得你咁認真囉,打躉。。。呢張都好喎

largeheadboy:
要請食飯賀下佢啦

supageti said...

我鍾意打麻雀 ~~~ :)

TY said...

打鴨果張.. 好似好迷幻咁..
隻麻雀好肥~~~~

naruto said...

supageti:
我逢星期二都打,四方果隻

TY:
香港麻雀好食好住,變哂肥仔

ayclui said...

我鍾意打麻雀 ~~~ :) x 2

有支咁正嘅鏡, 有排你打啦~

naruto said...

ayclui:
前排病,呢排陰天落雨,都打唔到D乜呀

maymay said...

打得好~^^

naruto said...

maymay:
yeah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...