Monday, May 23, 2011

繼續discovery青勞﹣ 吔媽嗲

獅子會見到呢對狗男女,日光日白打野戰,一路行一路吔媽嗲,擺哂舖屎任影唔嬲,世風日下呀真係

行上

行落




行上葉面曬太陽


莖上表演高難度動作


又上番葉面;最愛呢張,風景一流呀;但係你地做完未呢?

16 意見:

欣宜 said...

都無3D o既!

unknown said...

D蟲蟲日本泥GA?

best actor said...

佢地好有情趣﹐成個單位﹐睡房廚房客廳走廊﹐咩風景都唔錯過。

係囉﹐點解講日文?

largeheadboy said...

其實佢地唔想畀你影架~

新鮮人 said...

走"暈"全屋黎玩,
好狂野!

塊葉就係佢哋屋企黎架,
人家係屋企搞嘢,
你偷影人哋仲話人淫蕩?
今次你唔啱啦,
你鹹濕呀!

ayclui said...

塊葉就係佢哋屋企黎架,
人家係屋企搞嘢,
你偷影人哋仲話人淫蕩 --> 笑咗...

大叔嘅吔媽嗲系列除咗虫仔之外,仲有無其他呢?

Ebenezer said...

乜係有睇呢味野舖癒嘅咩?

l.minor said...

咸濕大叔~你原來係拍AV架!

TY said...

全屋走"暈", 真係辛苦哂呀!!!

naruto said...

欣宜:
搵期貓屙C就整3D啦

馬田亨:
陀地嚟架

best actor:
佢地睇日本片學番嚟嘅

largeheadboy:
你又知?你同佢好熟架?

新鮮人:
你又知係偷影?我問準佢地架其實

ayclui:
er....除左蟲仔,仲有大隻蟲仔

Ebenezer:
我諗住迎合呢個blogD讀者口味架咋

l.minor:
咪篤爆我啦

TY:
唔辛苦點得好身材

邪留丸~ said...

頭先回家途中...
見到兩隻蝸牛...喎...
真係時運高...
@.@

naruto said...

邪小姐:
咸濕呀你

邪留丸~ > said...

有冇搞錯!!!
佢哋係條街...
我都要睇路架!!!
唔睇路會PK架喎...
我都唔想睇佢哋架,
無奈...仲要俾你話...
T^T

naruto said...

邪留丸~:
佢地其實係專登表演比你睇架,叫做法國蝸牛之夜呀

邪留丸~ :P said...

總之捉咗佢哋~
送俾你食咗去喇~
XD

naruto said...

邪留丸~ :
我唔食架,執番佢地埋草地吖嘛

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...