Friday, May 20, 2011

龍友?龍婆?

去左西貢獅子會一趟,當日係週日又好天,入場又免費,所以有好多屋邨/老人團嚟呀;

除左佢地,仲有一班班嘅龍友㖭,原來而家龍友唔係剩係D麻甩佬架,仲有D師奶,咁咪即係龍婆?

咦!有件師奶影相都要講電話喎,梗係話比人聽佢影緊相好忙啦,呢位同學真係唔專心架呢


咁多人影,影乜呢?喔!原來有個𡃁模;但係件𡃁模幾分鐘都無郁過轉過pose喎,扮石像呀?


成班友轉地點啦,背光嘅花田+石像呀


幾分鐘都唔郁架,其實都好難喎


其中幾個走開左,咦!呢個化到咁行似模多D喎;而兩位龍友睇樣都知係龍友呀


再睇下第二組;mmm...果位係模?雖然我剩係見到佢背脊,但呢身打扮,影村姑呀?難怪D龍友無乜反應啦!


17 意見:

unknown said...

把口依然噤衰.......

naruto said...

馬田亨:
做乜而家入親嚟都鬧人嘅

unknown said...

唔係呀,我唔係鬧你呀!

l.minor said...

嘩~你幾時去?咁鬼多人嘅?

睇你d相再加d caption,真係笑鬼死!!!

第一張d友爬哂地,對面有人掟手榴彈呀?

p.s. 我唔係龍友

naruto said...

馬田亨:
唉!又“唔係呀”

l.minor:
5月8日下晝

果班係打仗都講電話嘅戰地記者

ps:真係唔好認係龍友呀

largeheadboy said...

行旺角銅鑼灣
成日見到啲人陀住仲粗過我大脾嘅鏡頭
依家行街咋~

TY said...

我對呢D o靚模既興趣係零!! 寧願影下雀,蝴蝶同狗狗~~~~

Ebenezer said...

哈哈,龍婆,形容得好:)

naruto said...

largeheadboy:
你“淥”脾喎,真係粗過你“淥”脾?我唔信

咁人地未必行街咁簡單,可能影緊對面海個少女裙底呀

TY:
如果我地對呢類成班人圍住影靚模有興趣嘅,咁我地都係龍友啦

Ebenezer:
龍婆呢個詞係同朋友去三門仔果次,沿途都無龍友(攞住枝長鏡),得一個師奶攞大機長鏡,我朋友話今日無龍友,得個龍婆而命名架

ayclui said...

都係打雀,打蝶,打貓,打花開心d~

Maisy said...

第一張影到我的朋友呀,當日佢地攝影班實習,我諗有成二百人。
其實現在的相機有live view,唔使下下好似菲林機年代趴響度影的呀。
好彩我無去,不然畀你影到,叫我做龍婆咪弊!!

naruto said...

Au Lui:
哇,集體打口靚模呀

Maisy:
200個影一個?唔怪之得影到變石像

Maisy said...

唔係,200個影4-6個,有d唔影女模,去左影風景。

naruto said...

Maisy:
好多人影景唔影模喎即係

S said...

Wow,我真係冇資格做龍婆喇,淨係爬落地呢樣我就一定做唔到,重有果啲重型過打仗的“架生”,我冇錢買亦唔識用,好 wonder 究竟佢地影乜嘢,要用啲咁重型的武器!
不過你呢篇真係好好睇,係我睇過關於獅子會的 blog 之中,最特別的!

naruto said...

我覺錢係一個問題之餘,體力都係架,枝炮好重架

呢篇你讚我會feel guilty

Unknown said...

你本身犯左一樣大禁忌

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...