Monday, May 30, 2011

心理遊戲

請先望住貓眼四秒。。。


分析
A/如果你睇唔到,你對眼要去驗驗

B/你嚇到嗌左出嚟,你心血少呀

C/無反應?鈍鈍地啦你

D/睇得好開心,恭喜,你係正常嘅,呵呵呵

11 意見:

largeheadboy said...

我睇住佢唔止四秒喎!
原來我係正常,呵呵~

supageti said...

6 秒左右啦!

我既分應係:痴線 ~~~ 哈哈 ~~~

naruto said...

大頭:
你唔似係正常架喎,你真係睇到

意粉:
咁嘅反應都係正常嘅

新鮮人 said...

無聊呀你~~~~

哈哈!!

naruto said...

新鮮人:
其實呢篇係試下野,OK嘅咁以後可以多D變化啫

ayclui said...

以為自己眼花添~

naruto said...

l.minor:
做乜送六點比我?

ayclui:
睇耐D真係會眼花

meow said...

哈哈,好得意。做嘢做到悶悶地,一睇精神番。
貓貓望住你,竟然耳仔郁。好似安安食竹葉會耳仔郁咁。

naruto said...

meow:
安安食秀文我就知,有食竹葉咩?

maymay said...

四種都唔係喎,咁點先?

naruto said...

五月五月:
咁你檢討下啦,呵呵呵~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...