Tuesday, May 24, 2011

我與貓媽的故事

今日,講下故仔。。。


舊年,偶然發現西環有個隱蔽地方住左四隻貓,一隻貓爸,貓媽, 一隻B仔,同一隻閹左嘅黑貓,佢地一家四口本來好開心。。。

因為我放左佢地D相上facebook,比我姐夫個妹(佢係一個貓痴)見到,佢同佢班貓義工朋友(仲要多過一班喎)就發哂狂咁話要救番阿B仔。。。

我唔太認同佢地嘅愛貓方式,唔肯幫手,但都提供左地址比佢地。。。

終於,佢地捉左老豆同仔,話會嘗試搵人收養,阿媽呢,佢地捉唔到;黑貓呢,因為已經大隻兼閹左,無人會收養架咯喎,所以捉到都放番,唔會嘗試搵人要。。。

當時其實好嬲,覺得佢地班友剩係要細貓唔理大貓又拆散人地家庭;

一個月後,我問佢地貓父子近况,答案竟然係。。。

老豆由暫寄養家庭跳左落街,跟住流落公園;阿仔比人收養左,但原來佢有先天癲癇,但收養佢嘅人不離不棄,繼續照顧。。。


而貓義工同寄養家庭因為佢無裝貓窗紗事件炒大獲;

我呢,放唔低老豆,去左公園四次但都搵唔番佢,心入邊條刺越插越深,因為唔放佢D相上facebook就唔會攪到人地頭家散哂。。。

個心放唔低,覺得欠左佢;春天嚟到,我決定番去探貓媽,見佢同黑仔好健康,都安樂D,但係,點解會多左兩隻貓B嘅,話係B,都應該有三四個月大(遲D再放佢地D相)

從果處做野嘅人得知,其實佢地日日有人餵,我都放心D,但我仍然每星期探佢地一至兩次,每次都帶定貓糧或礶頭餵飽佢地,佢地又真係好肚餓架喎

每次去到,當然會同佢地影相啦,貓媽呢,由最初對我非常避忌,到而家肯比我離佢一尺影下相,但仲未比我摸佢;貓獨照佢最多,因為我偏心,最花心機同佢影


上星期三去到,見唔到貓媽,佢地間中會行開行埋,當時無為意;但星期四星期五繼續去,都唔見。。。









貓媽失左踪


未完
(睇過我舊果篇記得佢地住喺邊嘅讀者,請唔好寫出佢地住嘅地方,我真係怕左D虐貓人同埋貓義工,謝~)

20 意見:

supageti said...

個心好唔安樂,希望貓媽媽無事。

TY said...

希望貓媽媽平安無事...

best actor said...

祝貓媽媽吉貓自有天相﹐平多大吉。

largeheadboy said...

希望貓媽媽落咗上環探姊妹
過兩日就返~

瑤姑 said...

又一個好心做壞事既例子...(不過堅係好心?定係滿足自己想做好事得人讚既慾望?)

ayclui said...

大叔, 經一事長一智啦...我都覺得d義工夾硬o黎...人地好好地生活, 又要打攪人, 以後唔好講地方名囉.

見番貓媽未呀?

l.minor said...

貓媽一定無事,快開估~

naruto said...

supageti:
唔好唔安樂,開估先。。。噚日搵到佢啦

TY:
佢無事呀

best actor:
平多大吉係加拿大祝福語嚟架?

largeheadboy:
佢唔止走兩日囉

瑤姑:
我信佢地係想為貓好,但係大家做法唔同

ayclui:
噚日見番,鬆哂

l.minor:
無事:)

supageti said...

作死牙你?累我尋晚囉囉孿左成十幾分鐘至瞓得著 ~~~~

如果可以搵番貓爸爸,等佢地夫婦團聚就好啦。

naruto said...

意粉:
噚日至搵到架,為左你,開埋估啦

新鮮人 said...

為牠們好,
不要再報導牠們任何消息了!

Anonymous said...

我行過咖,無 LA LA 睇到眼濕濕。

好彩睇埋 COMMENT 知到貓媽已經揾番,咁都好 D 。

naruto said...

新鮮人:
唔講地點啦,唔講地點無人搵到佢地嘅

Anonymous:
真係唔好意思啦,估唔到你地咁感性。。。

TY said...

嚇死人咩?!!!
其實係咪貓媽媽去左搵老公咋?!!! 一家團聚,真係太好啦!!!!

meow said...

感動ing~~
明白你點解唔公開佢地係邊啦。
我去過香港仔某處,見過你影的畫左眼線果隻了,已好開心。
要盡量唔好搞住佢地。
街貓自有佢地的生活,反而平日餵下佢地,佢地仲開心。只係有時擔心惡劣天氣唔知佢地會去邊度避。

supageti said...

除左擔心惡劣天氣,最擔心係佢地唔好彩遇到果啲變態虐待狂。。。。。

naruto said...

TY:
我會繼續搵佢老公架啦,盡力啦

meow:
其實好多貓義工幫街貓做左D貓屋,可以擋到雨嘅,通常都係喺一D平時見唔到嘅地方;呢度果D,佢地入得屋架

意粉:
變態人呢,唔只貓啦,唔好彩嘅人都會遇到,唯有自己醒目;

佢地其實好醒目,據D阿伯講,黑貓連雀都捉到

meow said...

d貓義工好好呀。
我見好多街貓都有人餵,同埋D鋪頭仔都會俾佢地入去架。好多時d街坊都鍾意貓貓的。
佢地身手好好,我試過拍到一隻貓貓一撲就咬住隻麻雀仔,"擔"埋草叢,一轉身就食埋。不過隻麻雀仔就可憐囉。

naruto said...

meow:
其實都見到幾個餵貓人,好有愛心架

弱肉強食,大自然嘅定律

PP said...

D所謂既義工真係好過份架!拆散人地一家,偷小b去話比人領養,其實就賣貓仔圖利。
人地貓貓一家明明生活得好好地!我可以理解你捉佢去絕育,但唔係比你捉小b去賣!貓媽媽真係會好唔開心架!
好憎佢地呀!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...