Sunday, April 24, 2011

睇住佢撞車,嚇呆左

地點:尖沙咀中間道

日期:23/4/11

時間:5:10pm

人物:粗心大意嘅懵丙司機,同埋我

啱啱去完廁所出嚟,鬆哂,正想過馬路往訊號山,兩架車喺我面前轉彎,見架賓士已停低,但外圍嘅貨車仍撞埋去,一聲巨響加埋玻璃碎片彈到飛地,我就嚇到呆左兩秒,跟住舉機影左呢張相


其實條街由撞車到之後幾分鐘,後面都無車,都唔明架貨車爭乜?等唔切警察嚟,需唔需要証人呢?


喺細街都開咁快,呢d司機要重罰呀

16 意見:

卡臣 said...

果個粗心大意嘅司機,同濕滑嘅公路...

新鮮人 said...

仲可能係醉駕、食咗丸仔、爭先恐後!

TY said...

呢D咁既貨車司機真係唔睇路架! 我有次係東隧去筲箕灣果邊,果架貨車真係睇都唔睇就cut線,差D撞到我呀! 所以馬路如虎口,真係無錯!

best actor said...

希望你唔會發噩夢啦。
開車真係要好小心﹐除左小心自己﹐仲要小心其他盲丙。

邪留丸~ said...

好危險吓喎...
好彩我唔係嗰邊啫~

naruto said...

卡臣:
咁揸車,遲早出事啦

新鮮人:
呢d我就唔敢講

Ty:
遇著咁嘅司機好似遇著瘟神,避之則吉

Best actor:
所以我唔揸車,壓力好大架

邪小姐:
唉!呢d送貨嘅週圍去架,今日已經可能去左你果區

ayclui said...

呢個司機應該得到應得懲罰,好撞唁撞, 撞架貴o野...

supageti said...

碎料啦,我依頭周時幾車連環相撞,香港人就係咁,由朝到晚趕喉趕命,明明後面無車都係要 cut 你,吹咩?

Anonymous said...

喺唔喺應該打啲格仔呢?

naruto said...

Ayclui:
係呀,現場d阿伯都係咁講

Supageti:
吹到脹哂啦

無名:
又唔係老屈佢

largeheadboy said...

好彩無剷埋上行人路咋呵~

naruto said...

Largeheadboy:
你想我死呀

l.minor said...

貨車佬,真白痴,想快得慢

naruto said...

L.minor:
仲要賠錢添

maymay said...

呢d司機害己害人!

naruto said...

Maymay:
咪係,哼

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...