Friday, April 8, 2011

塔門廢話篇

1/一上船就見到好大隻字“塔門”,但隔離仲有細字,原來係公厠嚟架,一場嚟到,記得入去踎下,咪就係踎塔囉~


2/路標爛哂兼浸喺海底,唔通比牛撞斷左?

3/上到山頂,搵厠所,沿路標行,咦!叫我去草堆?

4/崖上的波兒下集,崖上的依㕸;我驚過佢地呀

11 意見:

卡臣 said...

不如鳴門改名做塔門

L L said...

崖上的波兒?呵呵,溫柔鄉好多時都係危險地!

naruto said...

卡臣:
玩野呀

laulong:
係好危

largeheadboy said...

我懷疑公廁嗰兩隻字係你自己寫上去~

naruto said...

大頭:
一早起身亂講野

l.minor said...

最近不斷見到好多男女依㕸,無論後生老幼...

naruto said...

l.minor:
大家知道要珍惜,無時無刻都依㕸

新鮮人 said...

那張"崖上的波兒下集"令我想起林青霞和秦祥林,
好七十年代情侶feel,
浪漫到痺啊~

藍天碧海,
風景美得無話可說!

TY said...

果然情到濃時係唔會理係咩地方既! 勁...不過我見到好驚囉~~~~

ayclui said...

不如鳴門改名做塔門--> 超like

naruto said...

TY:
係呀,樂極生悲呀

ayclui:
unlike番

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...