Sunday, April 17, 2011

卡娃衣春天

春天,好多野影,睇下我影到乜?翠綠色嘅楓葉?點會咁簡單,睇真D啦


係可愛嘅毛毛蟲呀!一條嫌少?


呢張有兩抽呀


呢張我超like,好似一串花呀


春天係咪好卡娃衣呢?

16 意見:

S said...

我都係 like 你超 like 果張呀!

新鮮人 said...

好滑核呀~~~~
打哂冷震,
好恐佈呀~~~~~

卡臣 said...

電髮 電髮 毛蟲都電髮

naruto said...

Skll:
好野,有人鍾意

新鮮人:
噢,嚇親你添

卡臣:
做埋highlight

邪留丸~ said...

毛管棟呀~~~~
仲好痕tim...
>~<

naruto said...

邪小姐:
你細個無養過蠶蟲咩?

邪留丸~ said...

無喎~

TY said...

毛管棟呀~~~~仲好痕tim... X2!

ayclui said...

一D 都唔卡哇依....
dislike 呀~

Unknown said...

哇正啊,得意啊,卡哇依呢

l.minor said...

哈哈~我最近見d楓樹都好青+綠,但就無留意到有咁多蟲蟲~

勁呀!

supageti said...

蟲蟲好可愛吖 ~~~

naruto said...

TY:
要買枝白花油止下痕啦~~

ayclui:
咁要影續集啦,呵呵

cant-say-no-say-yes:
有品味

l.minor:
再搵都無啦,變哂蝴碟啦

supageti:
係呀,呢隻綠色架,好有型呀

瘋膏 said...

好恐怖!!!
好怕咁多蟲, 如果趺落個頭會點?!
走開呀!!

naruto said...

瘋膏:
趺落個頭會點?。。。。執番佢上D葉度囉,幫我佢啦

Karvitz said...

捉幾條放入你屋企,睇下你有幾卡娃兒... 嘻嘻

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...