Tuesday, April 26, 2011

天下糧倉

今日問題。。。”天下糧倉“,賣乜架呢?

27 意見:

Anonymous said...

賣光碟......

卡臣 said...

我估...狗糧

邪留丸~ said...

我估...零食是乜~

naruto said...

Anonymous:


卡臣:
點會咁正路吖

邪留丸~:
點會咁正路吖x2

largeheadboy said...

我之前都想估寵物野食
咁依家估魚蛋檔喇

black lab said...

你係想問:顧客去「買」乜嘢?定係間賣舖頭「賣」乜嘢?

顧客去到呢,可以乜都唔「買」。

至於間舖頭,我就估係「賣」書嘅。

naruto said...

largeheadboy:
魚蛋檔?啱你呀,但係錯

black lab:
係賣,打錯字,改番啦唔該兼多謝

我放得出嚟,點會賣書咁正常吖

l.minor said...

唔會賣C片呀?

best actor said...

賣四仔﹖

naruto said...

l.minor:
呢個方向比較接近

best actor:
唔係啦,呵呵

新鮮人 said...

雜貨店
蔬菜檔
生果檔
機鋪

瑤姑 said...

賣奶粉?

TY said...

哈哈, 我都想估賣奶粉~~

LBC said...

藥房?

l.minor said...

見到招牌寫天下糧倉,覺得佢係天下娘親

ayclui said...

賣零食+賣衫~

naruto said...

新鮮人:
無樣係喎

瑤姑/TY:
都錯喎

LBC:
又錯喎

l.minor:
你越嚟越爛呀

ayclui:
啦啦啦,賣衫係中左一部份嘅

TY said...

賣衫? 咁呀.. 再賣埋倉鼠啦~

新鮮人 said...

賣鹽?
賣丸仔?
糖水鋪
書報檔

maymay said...

嬰兒用品

naruto said...

TY:
估得好呀,比個like你,但錯

新鮮人:
全部都唔中

maymay:
好叻呀你,錯喎

Anonymous said...

賣dvd劇,byw大叔我頭先又見到你啦,你去左買菜呀

l.minor said...

買bra嘅!!!

naruto said...

Anonymous:
你住西環架?

l.minor:
點解,點解你會估到

l.minor said...

Yeah!!!撞彩呀!

你叫人估親嘅野都無咁正路,你又叫我向某個方向諗

新鮮人 said...

naruto,
可見你係大家心目中的形象係.....

哈哈哈~~~

naruto said...

l.minor:
唓!

新鮮人:
唓!
唓!
唓!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...