Wednesday, April 6, 2011

塔門。。。牛出沒注意

去塔門,有幾個目的,其中一樣係睇牛。。。

哇!佢地可以通山跑,呢個大草坡簡直係佢地嘅餐廳啦,仲要對住個無敵大海景,爽呀!
塔門亦都係露營嘅好地方,夜晚仲可以觀星,我都想試一次喎~


呢隻係第一隻見到嘅牛,見佢喺度散步,諗住跟住影,但發覺佢個肚超巨,估佢可能大肚呀,有BB嘅牛唔敢攪,影左幾張走人


山坡見到幾隻,掛住食;博哂矇走埋去係咁影


越影越大胆,仲叫佢望鏡頭兼擺個chok樣,終於影到張滿意嘅


有牛自然就有牛屎,真係好多好多呀;露營有佢地陪住都無咁寂寞啦(我講牛咋);成日聽阿媽講我D表舅父細路時不知幾百厭,將D炮仗放喺牛屎度爆,爆時會彈到好遠,走避不及就會變周紳士。。。睇嚟到而家都仲有人咁玩喎



同場加影,呢隻公雞好大隻,唔驚人,仲好靚㖭



去塔門探下呢班塔門大使啦!


未完

15 意見:

卡臣 said...

點解...點解...一定要有屎?

largeheadboy said...

塔門喺個島嚟嗰呵?
今次冇畀牛追喇?

l.minor said...

塔門好呀!細過時都不知留低幾多腳毛

又試過釣魚釣通霄,最後係碼頭訓在係地訓咗粒幾鐘

炸牛屎?我都玩過喎,好好玩架!d牛屎周圍飛

naruto said...

卡臣:
食左要屙咪有屎囉

largeheadboy:
塔門你唔會以為係棟門嚟架呵?

今次無追,好乖

l.minor:
你細個已經有腳毛架啦,毛孩嚟架?

牛屎周圍飛咪好壯觀囉,like

maymay said...

我阿哥細時都成日玩爆仗,唔止炸牛屎,係乜屎都炸~^o^

Karvitz said...

我幾鍾意呢隻字體喎!係咩野來ka?

naruto said...

maymay:
你睇你,講屎就開心呀

Karvitz:
剩係留意字體架,我剩係知佢叫“DFPMiaoW2”,要我比你啦

ayclui said...

隻字體真係幾得...
塔門去過幾次啦, 淨係記得d 墨魚丸好好味~

網頁設計公司 said...

塔門,風景好好的感覺~

TY said...

去過一次, 記得搭船好凍好大風,同埋真係勁多牛屎!!!!

隻公雞好大隻喎!!!

black lab said...

d牛嘅體型咁有趣嘅?
肚就大大,但背脊好似好瘦咁。同日本d牛唔同。

新鮮人 said...

見屎就要炸,
你有無炸?

機會難逢呀!!

supageti said...

我鍾意隻雞 ~~~ :p

naruto said...

ayclui:
早知食埋墨魚丸啦

網頁設計公司:
真係好好架

TY:
當日唔大風

black lab:
可能冬天無草食呀,當日都係啱啱出D草苗

新鮮人:
梗係無啦,我又唔係maymay

supageti:
你想食呀?

supageti said...

你又唔記得食藥啦 ~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...