Monday, April 11, 2011

中貓毒

自從二月影過份香港之貓功課後,中左影貓相毒



*三月開始,工作無咁忙,於是週圍搵貓嚟影,又好彩搵到兼影到靚相喎!

*呢個星期,雖然有野做,但見好天,成日心思思想出去影貓,於是朝早同夜晚做野,下晝就鼠出嚟影影影

*早兩日仲癲,見7點幾起左身,於是喺西環D後巷逐條搵,原來早晨係好多貓架

*天氣暖番,我個警犬鼻回歸,靠嗅覺都搵到貓呀,都真係超勁呀

*有朋友陪我癲,用iphone down左個貓叫嘅apps,話會引到貓喎!初步試過好似work喎!

*影貓好玩之處在於難度,好多街貓都驚人,你用auto focus咩,又成日對錯焦,人手對咩,未影佢都走左,真係要手快眼快先得

*一個月多D,影到幾多隻貓?截至今晚,過左60,問你暈未?


後記:想睇貓相?5月功課嚟架,好多後期要做,未攪掂喎~

16 意見:

WA1HA said...

引到貓?
佢地真係蠢到咁?
通常我見到佢地, 我未打招呼佢地就散水LU~~~~

卡臣 said...

唔該要有貓王啊!

邪留丸~ said...

你影到隻小喵
咁迷幻嘅...
佢似中毒多啲喎~

XD

naruto said...

kawahmel:
佢地一聽就望鏡頭啦

卡臣:
醉貓要唔要?

邪留丸~:
呢張好玩呀,完全唔知影乜,佢都唔理我

largeheadboy said...

係喇,呢隻貓目光好呆滯喎~

naruto said...

largeheadboy:
同你差唔多啦,呵呵呵~

l.minor said...

Take K 貓呀

naruto said...

l.minor:
企硬,take野,衰硬,佢係下一個

maymay said...

我都好鍾意貓架呢~^^

ayclui said...

我都好鍾意貓架呢 x 2
快D, 快D, 比貓相我睇~

naruto said...

maymay:
唔怪之得你咁貓樣啦,呵呵呵

ayclui:
快唔嚟,想攪大佢,仲試緊

supageti said...

近期我反而有啲中狗毒 ~~~ @@

naruto said...

意粉:
魚毒呢?食左解藥呀?

supageti said...

狗毒係從小中落,等家中魚魚百年歸老,魚口減少,我會去啲拯救狗狗組織做義工。

naruto said...

supageti:
如果我有時間都可以幫下手

supageti said...

好呀!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...